۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰
کد مطلب : ۳۲۲۴۸
مديرکل فني و حرفه اي چهارمحال و بختیاری خبر داد

اجراي طرح روستاي بدون بيکار در شهرستان فارسان

مديرکل فني و حرفه اي چهارمحال و بختیاری در سفر به فارسان از اجراي طرح روستاي بدون بيکار در 2 روستاي کران و فيل آباد در سطح شهرستان فارسان خبر داد.
اجراي طرح روستاي بدون بيکار در شهرستان فارسان
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، مديرکل و رئيس مرکز آموزش فني و حرفه اي فارسان در نشستي با فرماندار فارسان  به بررسي روند ارائه آموزش هاي مهارتي در اين شهرستان پرداختند.

محمود تقي پور گفت: در سطح استان 15 روستا به عنوان پايلوت معرفي شدند که در اين روستاها آموزش هاي فني و حرفه اي با توجه به نياز روستا برگزار شود.

وي  در اين نشست ضمن تاکيد بر لزوم تحقق سياستهاي اقتصاد مقاومتي،به بيان برنامه هاي اين اداره کل در راستاي توسعه مهارت پرداخت و افزود: اجراي طرح روستاي بدون بيکار از طرح هاي نوين اداره کل و مرکز آموزش فني و حرفه اي فارسان است که با هدف توسعه مهارت در مناطق کمتر توسعه يافته اجرا مي گردد.

وي با اشاره به اينکه تعداد بالاي جوانان جوياي کار در استان تهديدي است که مي توان آنرا به فرصت تبديل کرد افزود: توجه به پتانسيل هاي منطقه اي و ارائه آموزش هاي مهارتي از رويکردهاي است که مي توان بوسيله آن جوانان را در جهت ايجاد کسب و کار و کارآفريني سوق داد و اينکار با استفاده از زيرساخت هاي موجود در مراکز آموزش فني و حرفه اي صورت مي گيرد.
 
نياز اساسي هر جامعه اي حضور نيروي انساني متخصص در بخش هاي مختلف است

طاهري  فرماندار فارسان نيز ضمن تقدير از مجموعه فني و حرفه اي، به بيان ظرفيت هاي موجود در اين شهرستان پرداخت و افزود: نياز اساسي هر جامعه اي حضور نيروي انساني ماهر و متخصص در بخش هاي مختلف است

وي در ادامه با اشاره به طرح روستاي بدون بيکار گفت: اجرای اين کار بدون همکاري بخشداري ها و دهياري ها و ساير ادارات ذيربط ميسر نيست و در راستاي اجراي موثر اين طرح برنامه ريزي لازم توسط فرمانداري اين شهرستان صورت گرفته است.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۱۵:۴۹

30 Dec 2019