۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰
کد مطلب : ۳۷۶۵۸

دومین همایش خانواده شاد در سورشجان برگزار شد

در راستای برنامه های کنوانسیون حقوق کودک صورت گرفت مادران سورشجانی تحت آموزش های فرزندپروری در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قرار گرفتند.
دومین همایش خانواده شاد در سورشجان برگزار شد
به گزارش جهانبین نیوز؛ همایش خانواده شاد با حضور مادران اعضا و محوریت سبک های فرزندپروری در مرکز فرهنگی هنری سورشجان برگزار شد.

اشرف کبیری به عنوان مدرس در این همایش حضور داشتند و سرفصل هایی چون، ارتباط والدین و فرزندان، حمایت والدین از فرزندان و پرورش اعتماد به نفس در فرزندان مورد آموزش و بررسی قرار گرفت.

وی در این نشست با تاکید بر فرزندپروری اسلامی و ایجاد بستری شاد برای خانواده افزود: سبک زندگی ایران در میان هجمه فرهنگ‌های مختلف غیر ایرانی فراموش شده و باید تلاش کنیم تا سبک زندگی ایرانی را که بر اساس فرهنگ غنی ایرانی، شریعت اسلام وسیره ائمه بنیان گذشته شده را در میان خانواده‌های ایرانی دوباره زنده کنیم.

کبیری با تاکید بر نقش آموزشی و فرهنگی کانون در جامعه افزود: این ارگان ازجمله دستگاه های دولتی است که می تواند تاثیر بسزایی در رشد و اعتلای فرهنگی کودکان، نوجوانان و خانواده های آنان داشته باشد و برگزاری چنین همایشهایی با محوریت حقوق کودک و آگاهی بخشی به خانواده های می تواند قدمی مهم در احقاق حقوق معنوی این قشر باشد.

گفتنی است جلسات حقوق کودک با حضور والدین قرار است هرماه به صورت متوالی در این مرکز برگزار شود و خانواده های کودکان و نوجوانان مورد آموزشهای مختلف در خصوص داشتن فرزندان و خانواده ای سالم با حضور مدرسان مجرب قرار گیرند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۴۵:۲۵

30 Dec 2019