۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸
کد مطلب : ۳۶۶۶۸
کارشناس مسائل سیاسی در بروجن:

رسالت خطير نمايندگان مجلس در انتخاب استاندار چهارمحال و بختياري/استان نياز به مدير جهادي و انقلابي دارد

کارشناس مسائل سياسي در بروجن ضمن بيان اين که نمايندگان مجلس در انتخاب استاندار رسالت خطيري دارند، تصريح کرد: گزينه هاي وابسته به جناح هاي خاص و مافياي قدرت و ثروت موجب آسيب هاي زيادي براي استان مي شود.
رسالت خطير نمايندگان مجلس در انتخاب استاندار چهارمحال و بختياري/استان نياز به مدير جهادي و انقلابي دارد
به گزارش جهانبین نیوز، سيد محمد علي عدناني در گفتگو با کلار، ضمن بيان اين که استاندار هر استان بايد از ويژگي هاي خاصي برخوردار باشد، گفت: هر استانداري که در منطقه اي انتخاب مي شود بايستي از هر نظر کامل و در بعد سياسي، اقتصادي و امنيتي براي استان با همه طيف ها و گروه ها ارتباط داشته باشد.

عدناني اضافه کرد: استاندار جديد استان بايد اشرافيت کامل و اطلاعات دقيقي از منطقه محل خدمت داشته باشد تا بتواند مطالبات و دغدغه هاي مردم را به گوش دولت برساند و سياست هاي دولت را در منطقه اجرا کند.

وي با تاکيد بر اين که گزينه هاي بومي براي استانداري چهارمحال و بختياري نبايد به هيچ حزب و جناح و قوميت خاصي وابسته باشد، تصريح کرد: استاندار يک استان بايد محل اتحاد همه گروه ها و احزاب باشد.

اين فعال سياسي گزينه هاي وابسته به جناح هاي خاص و مافياي قدرت و ثروت را موجب ضرر براي استان دانست و گفت: در انتخاب استاندار مديريت و توان نمايندگان مجلس به منصه ظهور مي رسد.

رسالت خطير نمايندگان مجلس در انتخاب استاندار

وي در ادامه با اشاره به اين که نمايندگان مجلس در انتخاب استاندار نقش تعيين کننده اي دارند، تصريح کرد: نمايندگان استان به عنوان نمايندگان مردم مي توانند با انتخابي درست و فراجناحي به اهداف برسند.

اين کارشناس مسائل سياسي بيان کرد: نمايندگان مجلس در انتخاب استاندار رسالت خطيري دارند و بايد فراجناحي، دقيق و بدون عمل احساسي نيازهاي مردم را مدنظر قرار دهند.

عدناني ضمن بيان اين که گزينه هاي غير بومي نيز اگر از مديريت قوي برخوردار باشند مي توانند ضعف ها و مشکلات استان را حل کنند، افزود: در مجموع نيروي غير بومي در يک استان دير و کند مي تواند متوجه مشکلات مردم شود مگر اين که با تشکيل کارگروه ها در بحث اقتصاد، سياست، اجتماعي و ... از نزديک در جريان دغدغه هاي مردم قرار گيرد.

استان نياز به مدير جهادي و انقلابي دارد

وي بيان کرد: استاندار غيربومي مي تواند بيشتر بين مردم باشد چراکه يکي از ضعف هاي مديران در دولت گذشته اين بود که بين مردم کمتر حضور داشتند و زياد در معرض مطالبات قرار نمي گرفتند.

اين کارشناس مسائل سياسي گفت: استاندار غيربومي اگر قوي و کارآمد باشد مي تواند با حضور در بين اقشار مختلف مردم، طيف ها و قوم ها مديريت استان را به دست گرفته و مشکلات را حل کند.

وي با اشاره به اين که يک استاندار بايد جهادي و انقلابي باشد و در مرحله اول ارزش هاي نظام و انقلاب را پياده کند، تصريح کرد: يکي از وظايف استاندار به غير از فضاي سياسي، امنيتي و اقتصادي آن است که به دغدغه ها و نيازهاي معنوي مردم نيز توجه داشته باشد.

عدناني ادامه داد: تجربه نشان داده هر زماني که از مدير انقلابي برخوردار بوديم همراه با پيشرفت و توسعه بوده و هر زماني که مديران غير انقلابي داشتيم با ضعف و سستي مواجه بوديم.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۴۴:۵۱

27 Dec 2019