۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸
کد مطلب : ۳۲۳۳۸
به مناسبت 9 دي/

۹ دي فرصتي براي شناساندن و يادآروي مباني انقلاب و نظام اسلامي

بايد دانست که ۹ دي فرصتي براي شناساندن و يادآروي مباني انقلاب و نظام اسلامي است که وظيفه اصلي تشکل هاي دانشجويي اين امر خطير است.
۹ دي فرصتي براي شناساندن و يادآروي مباني انقلاب و نظام اسلامي
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد؛ عباس نجفي فعال حوزه دانشجويي در يادداشتي نوشت:

هرساله تاريخ که به ۹ دي مي رسد ياد و خاطره ۸ ماه دفاع مقدس فرهنگي سال ۸۸ در اذهان زنده مي شود.

ايامي که امت حزب الله براي حفظ نظام که اوجب واجبات است براي خدا قيام کرد و فتنه اي که دشمن سال ها براي براندازي برنامه ريزي کرده بود را کور کرد.

«فتنه‌ سال ۸۸، کشور را واکسينه کرد؛ مردم را بر ضد ميکروب هاي سياسي و اجتماعی که مي تواند اثر بگذارد، مجهز کرد؛ بصيرت مردم را بيشتر کرد.» اما بايد بخاطر داشت که انسان همواره نياز به تذکر دارد. (فذکر انما انت مذکر) چراکه انسان فراموشکار است و چه بسا اگر اين نقاط عطف انقلاب فراموش شود و براي نسل نو روشن نشود، روزگاري مي رسد که خاطيان طلبکار شده و تاريخ تکرار مي شود.

حضرت آقا در اين باره مي فرمايند: "انگيزه‌هايي وجود دارد براي فراموش کردن و در طاق نسيان گذاشتن اين روزهاي بزرگ و اين حوادث بزرگ؛ کار مي کنند و تلاش مي کنند براي اينکه سوابق تعيين‌کننده و عموماً افتخارآميز براي انقلاب و دوران دفاع مقدّس و امثال اينها، فراموش بشود.
نهم دي را هم مي خواهند به فراموشي بسپرند. حادثه‌ عاشوراي حسيني را هم ستمگران و ظالمان مي خواستند نگذارند باقي بماند" پس اين حادثه عاشورايي با روشنگري که الگو گرفته از امام سجاد (ع) و حضرت زينب (س) است، کامل مي شود.

و خلاصه اينکه بايد دانست که ۹ دي فرصتي براي شناساندن و يادآروي مباني انقلاب و نظام اسلامي است که وظيفه اصلي تشکل هاي دانشجويي اين امر خطير است.

انتهاي پيام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۰۰:۰۵

28 Dec 2019