۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱
کد مطلب : ۳۶۳۹۸

اعتصاب پزشکان درمانگاه شهيد نجفي بروجن/بيماران سرگردان شدند

پزشکان متخصص درمانگاه شهيد نجفي بروجن در اعتراض به عدم پرداخت کارانه که حدود يک سال است پرداخت نشده اعتصاب کردند.
اعتصاب پزشکان درمانگاه شهيد نجفي بروجن/بيماران سرگردان شدند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، پزشکان متخصص درمانگاه شهيد نجفي بروجن در اعتراض به عدم پرداخت کارانه که حدود يک سال است پرداخت نشده دست از کار کشيدند و بيماران را به حال خود رها کردند.

طبق گفته منابع مطلع در درمانگاه شهيد نجفي بروجن پزشکان متخصص اين درمانگاه به علت پرداخت نشدن کارانه از روز شنبه هفته جاري دست به اعتصاب زده و اعلام کرده اند تا پايان هفته به درمانگاه نمي آيند.

به گفته منابع آگاه پرشکان اين درمانگاه مي گويند اگر به اعتراض آنها رسيدگي نشود پس از تعطيلات ماه محرم اعتصاب خود را ادامه مي دهند.

در پي اعتصاب پزشکان متخصص درمانگاه شهيد نجفي بروجن بيماران از روز شنبه سرگردان شده و مراجعات مکرر آنها تا به امروز بي نتيجه مانده است.

يکي از مراجعه کنندگان به خبرنگار کلار، گفت: بيماران به دليل مراجعه از روستاهاي شهرستان هزينه‌هاي زيادي متحمل مي شوند و خانواده‌هايي که از وضعيت مالي مناسبي برخوردار نيستند نمي‌توانند به مطب هاي شخصي پزشکان مراجعه کنند.

بيماران سرگردان شدند

وي افزود: به دليل اعتصاب پزشکان تعدادي از بيماران که مسير‌هاي طولاني را از روستاها طي کرده‌اند سرگردان شده‌ و کسي پاسخگوي آنها نيست.

پيرمردي عصا به دست که در سالن انتظار بر روي صندلي نشسته به خبرنگار کلار، گفت: امروز سومين روز است که به درمانگاه مراجعه مي کنم اما پزشک متخصص حضور ندارد که بيماران را ويزيت کند.

وي با بيان اين که پزشکان اين درمانگاه اگر مطالبه و اعتراضي دارند نبايد به گونه اي باشد که تبعات آن متوجه بيماران شود، افزود: مردم نمي توانند اين وضعيت را تحمل کنند؛ بايد هر چه سريع تر تکليف بيماران که سرگردان شده اند مشخص شود.

وی تصريح کرد: بيماران دردمند و محتاج درمان هستند که سه روز سرگردان شده‌اند و به جاي درمان با اعتصاب پزشکان دست و پنجه نرم مي‌کنند.

بانويي جوان هم در حالي که به تابلوي اسامي پزشکان مي نگرد، ادامه داد: درمانگاه نجفي بروجن حدودا ۲۵ پزشک متخصص دارد و هر کدام از آنها روزانه چندين مراجعه کننده دارد اگر حساب کنيد متوجه خواهيد شد که روزانه افراد زيادي براي درمان به اين درمانگاه مراجعه مي کنند.

وي ادامه داد: امروز صبح تعجب کردم که چرا درمانگاه خلوت است؛ اين طور که به نظر مي رسد در نبود پزشکان متخصص اين درمانگاه تعطيل شده است.

گفتني است تلاش هاي خبرنگار کلار براي مصاحبه و پيگيري بيشتر در خصوص اعتصاب پزشکان متخصص درمانگاه شهيد نجفي بروجن بي نتيجه ماند و روابط عمومي بيمارستان پس از تماس با دانشگاه علوم پزشکي شهرکرد حاضر به اعلام خبري رسمي در اين باره نشد.

آنچه که از مسئولين دانشگاه علوم پزشکي انتظار مي رود تا هر چه زودتر براي پايان دادن به انتظار و سرگرداني بيماران و افرادي که از روستاهاي دور به اين درمانگاه مراجعه مي کنند چاره اي بيانديشند.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۵۲:۴۹

28 Dec 2019