۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹
کد مطلب : ۴۰۳۴۸
فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع):

برپایی میز خدمت در چهارمحال وبختیاری/18 اداره پای کار آمدند

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: میز خدمت در پاسخ به مطالبات مردمی در تمامی شهرستان های چهارمحال وبختیاری با حضور ۱۸ نفر از مدیران یا نمایندگان تام الاختیار ساعت ۱۰ صبح برگزار می‌شود.
برپایی میز خدمت در چهارمحال وبختیاری/18 اداره پای کار آمدند
سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در گفت وگو با جهانبین نیوز، از راه اندازی میز خدمت در راستای تکریم ارباب رجوع و حفظ حقوق شهروندی در سراسر استان خبر داد و گفت: این رزمایش امروز در شهرستان شهرکرد و در مسجد جامع با حضور ۱۸ نفر از مدیران یا نمایندگان تام الاختیار ساعت ۱۰ صبح برگزار می‌شود.

سردار اکبری تصریح کرد: همزمان با شهرستان شهرکرد در اتاق اصناف فارسان، شهرک امام حسین کوهرنگ و لردگان نیز این رزمایش برپا می شود.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام با بیان اینکه اطلاع رسانی از طریق پایگاه های بسیج صورت گرفته است، تصریح کرد: محرومیت‌زدایی، ارتباط بیشتر مسئولین و مردم و سایر اهداف میز خدمت یعنی پاسخگویی به مطالبات مردم ازجمله اهداف این رزمایش است.

وی با بیان اینکه حضور مدیران در حل مطالبات راهگشا است و پیگیری‌ها برای حل مشکلات و به نتیجه رسیدن مطالبات توسط بسیج کارمندان انجام می شود، افزود: رزمایش میز خدمت به این سبک و به‌صورت سراسری در کشور برای اولین بار است که برگزار می‌شود اما در سال های گذشته مشابهه چنین برنامه هایی در مناطق محروم داشتیم و برنامه با همکاری بسیج سازندگی و بسیج جامعه پزشکی به صورت تعامل میان رده های مختلف انجام می‌شود و مدیران فقط در بحث پاسخگویی شرکت دارند و ارتباط تنگاتنگ میان مردم و مسئولان در محلات برقرار می‌شود.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۳۱:۰۳

27 Dec 2019