۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷
کد مطلب : ۲۷۴۸۸
رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان کيار در دبيرستان دخترانه ولي‌عصر (عج) شلمزار:

ممانعت از نفوذ دشمن در مجلس تنها با حضور حداکثري و انتخاب اصلح حاصل مي‌شود

گفتمان انقلاب با موضوع انتخاب آگاهانه با حضور اعضاي جمعيت بانوان فرهيخته در عرصه فرهنگ و دين و دانش‌آموزان در دبيرستان دخترانه ولي‌عصر (عج) شلمزار برگزار شد.
ممانعت از نفوذ دشمن در مجلس تنها با حضور حداکثري و انتخاب اصلح حاصل مي‌شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار حجت‌الاسلام سيد حسن چراغي، رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان کيار سخنران اين نشست با اشاره به نزديک بودن انتخابات اظهار داشت: انتخابات مهم‌ترين مجراي تحقق حاکميت مردم است و يک فرصتي براي مردم است که اگر افرادي را قبول ندارند و اصلح نمي‌دانند را انتخاب نکنند و فرد اصلح را از نظر اسلام و قرآن شناسايي و انتخاب کنند.

وي افزود: دشمنان بر روي حضور و عدم حضور مردم در انتخابات حساب باز کرده‌اند و حضور حداکثري مردم همچون گذشته آنها را مايوس و همه توطئه‌ها و برنامه‌ريزي‌هاي آنان را خنثي خواهد کرد.

رئيس تبليغات اسلامي شهرستان کيار خنثي کردن توطئه دشمنان و استکبارجهاني که منتظرند نظام اسلامي ضربه بخورد را از برکات انتخابات دانست و بيان داشت: انتخابات باعث مي‌شود استکبار جهاني بفهمند که مردم در صحنه هستند و اين مردم هستند که در قوه مقننه، مجريه و با واسطه در انتخاب رهبري دخيل هستند، و مردم هم با بالا بردن فکر سياسي و آگاهي از کانديداي مورد نظر، شخص اصلح را انتخاب مي‌کنند.

وي شرکت در انتخابات را بيعت مجدد با اهداف عالي انقلاب اسلامي دانست و همگان بعنوان يک وظيفه شرعي و ملي بايد در انتخابات شرکت کنند.

چراغي در پايان انتخاب اصلح و حضور حداکثري را دو مولفه مهم و تاثيرگذار در برگزاري انتخابات سالم دانست و اظهار داشت: دشمن به وسيله برخي افراد و جريانات در تلاش است تا در کشور نفوذ کرده و به مقاصدي که در ذهن دارد، برسد به همين خاطر وظيفه خطيري بر دوش تمامي ما قرار دارد.

وي در ادامه بيان کرد: مسئله انتخابات يعني شرکت دادن مردم در برنامه‌هاي مديريت کشور که اسلام نيز به آن سفارش نموده است.

رئيس تبليغات اسلامي شهرستان کيار تاکيد کرد: قطعا دقت در انتخاب نماينده براي مجلس خبرگان و انتخاب اصلح توسط مردم شريف مي‌تواند به پيشرفت سريع کشور عزيز ايران اسلامي در همه عرصه‌ها کمک مضاعف نمايد.

انتهاي پيام1026ج /۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۳۷:۰۲

27 Dec 2019