۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴
کد مطلب : ۳۳۴۱۸
حجت الاسلام ذوالنور:

تلاش فتنه‌گران برای بازگشت به عرصه سیاسی کشور محقق نخواهد شد/ سناریوهای جدید برای ایجاد فتنه در انتخابات

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: ممکن است کسانی معرفی شوند، که توسط شورای نگهبان رد صلاحیت شوند و از ظرفیت رد صلاحیت آن ها برای تحریک افکار عمومی استفاده کنند.
تلاش فتنه‌گران برای بازگشت به عرصه سیاسی کشور محقق نخواهد شد/ سناریوهای جدید برای ایجاد فتنه در انتخابات
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام مجتبی ذوالنور نمایند مردم قم و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به تلاش رئیس دولت اصلاحات برای نقش آفرینی مجدد فتنه‌گران بدون توبه در عرصه‌ی سیاسی کشور گفت: این موضوع برای این در حال اتفاق است که رییس دولت اصلاحات می خواهد بار دیگر بر کرسی ریاست جمهوری تکیه بزند و رئیس جمهور شود و قطعا این اتفاق نخواهد افتاد و این ها هیچ شانسی ندارند و این فرد هم مطلقا تایید صلاحیت نخواهد شد.

وی در ادامه افزود: این فرد از افراد موثر و محوری در فتنه ۸۸ بود و خسارت هایی که فتنه به مردم، اقتصاد کشور، حیثیت کشور، نظم جامعه، لطمات و صدماتی که به ارزش ها و اعتقادات مردم وارد شد، خسارت‎های جانی، مالی، سیاسی و آبرویی که دراین کشور بر مردم وارد شد، هیچ کدام از سران فتنه و افراد موثر در فتنه هیچ اقدامی در جبران آن ها نکردند اما خودشان و دیگران هم می دانند که هیچ شانس و هیچ احتمالی برای برگشت مجدد در جایگاه قدرت تحت عنوان ریاست جمهوری را ندارند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس عنوان کرد: کسانی که تفکرات و راه و روش خاصی در جریان فتنه داشتند، سعی می کنند تا سران فتنه را به این مسیر برگردانند و یا کسانی که راه و روششان به فتنه گران نزدیک است و در آن جریان تعریف می شوند را پشتیبانی کنند تا آن ها به قدرت برسند و برای انسجام آن جبهه تلاش می کنند.

ذوالنور اظهار داشت: به هر حال بستر انتخابات یک بستری است که با دو قطبی سازی جامعه می توانند اهداف خودشان را تعقیب کنند وقتی دوقطبی سازی هم در کشوری اتفاق افتاد دیگر بحث شایسته سالاری، حقایق و منافع ملی معمولا فراموش می شود و کسانی ممکن است تحت تاثیرات و القائات، اقداماتی را انجام دهند که یا خارج از مسیر منافع ملی و ارزش ها و هنجارهای یک کشور و یک ملت و یا قطعا مضر به آن ها و در جهت اهداف بیگانگان باشد که در حقیقت رقم زدن فتنه جدید است.

وی هشدار داد: ممکن است این افراد کسانی را معرفی کنند که اگر شورای نگهبان آن افراد را رد صلاحیت کند بخواهند از ظرفیت رد صلاحیت آن ها برای تحریک افکار عمومی استفاده کنند و براساس اطلاعاتی که ما داریم طرح برخی از این مسائل در محافل سیاسی بوده است و این چنین سناریوهایی مطرح شده است.

نمایند مردم قم خاطر نشان کرد: لذا هم مردم و هم مسوولین تاکنون هوشیار بوده اند و از این به بعد نیز به لطف خدا هوشیار خواهند ماند و زمینه سوء استفاده از احساسات مقدس مردم به کسی داده نخواهد شد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۳۴:۳۲

10 Jan 2020