۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵
کد مطلب : ۲۷۹۳۸
مدیرکل اوقاف چهارمحال و بختیاری:

امامزادگان دوخاتون و حمزه‌علی میزبان بیشترین زائر در ایام نوروز

مدیرکل اوقاف چهارمحال و بختیاری گفت: برنامه‌های شاخص در بقعه متبرکه امامزادگان حلیمه‌خاتون و حکیمه‌خاتون و امامزاده حمزه‌علی نیز برگزار می‌شود و می‌توان گفت بیشترین بازدید تاکنون از بقعه متبرکه امامزادگان حلیمه خاتون و حکیمه خاتون در شهرکرد و امامزاده حمزه‌علی در شهرستان بروجن صورت گرفته است.
امامزادگان دوخاتون و حمزه‌علی میزبان بیشترین زائر در ایام نوروز
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی عزیزی مدیرکل اوقاف چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری طرح آرامش بهاری از ۲۸ اسفند تا ۱۴ فروردین‌ در ۲۰ بقعه متبرکه این استان افزود: این استان بقاع متبرکه زیادی دارد که روزانه هزار مسافر نوروزی از این بقاع  دیدن کرده و در این طرح شرکت می‌کنند.

وی تصریح کرد: برپایی خیمه‌های معرفت در بقاع شاخص، ایجاد غرفه‌های گفتمان دینی، مشاوره برای خانواده و جوانان، برپایی ایستگاه‌های نقاشی و عفاف و حجاب از دیگر برنامه‌هایی هستند که در طرح آرامش بهاری که در 20 بقعه این استان درحال برگزاری است.

عزیزی خاطرنشان کرد: برنامه‌های شاخص در بقعه متبرکه امامزادگان حلیمه خاتون و حکیمه خاتون و امامزاده حمزه‌علی نیز برگزار می‌شود و می‌توان گفت بیشترین بازدید تاکنون از بقعه متبرکه امامزادگان حلیمه خاتون و حکیمه خاتون در شهرکرد و امامزاده حمزه‌علی در شهرستان بروجن صورت گرفته است.

وی با اشاره به شرکت ۵۵ مبلغ مذهبی در طرح آرامش بهاری اضافه کرد:  از این تعداد مبلغ ۳۵ مبلغ از استان قم به چهارمحال و بختیاری اعزام شده‌اند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۴۲:۱۱

27 Dec 2019