۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶
کد مطلب : ۲۹۹۱۸

پول های دو ورزشکار ایرانی در دهکده المپیک دزدیده شد!

نایب قهرمان المپیک لندن پس از حذف شدن از المپیک ریو، وقتی به اتاق خود در دهکده ورزشکاران بازگشت، متوجه شد از اتاق وی دزدی شده است.
پول های دو ورزشکار ایرانی در دهکده المپیک دزدیده شد!
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از جام نیـوز، احسان حدادی که عصر روز گذشته موفق نشد به فینال مسابقات پرتاب دیسک المپیک ریو ۲۰۱۶ راه پیدا کند، پس از بازگشت به دهکده المپیک متوجه این شد که پول هایش را دزدیده اند.

حدادی که با تفتیان در دهکده المپیک هم اتاقی است، پس از تمام شدن مسابقه اش در المپیک به محل اقامتش در این دهکده بازگشت و زمانی که متوجه شد پول هایش را دزدیده اند، ناراحتی اش دو چندان شد.

رضا قاسمی دیگر ورزشکار دو و میدانی کشورمان هم مورد سرقت قرار گرفته است. بر اساس این گزارش ۳۵۰۰ دلار از دو ومیدانی کاران کشورمان به سرقت رفته است. ۲۰۰۰ دلار از احسان حدادی و ۱۵۰۰ رضا قاسمی به سرقت رفت پس از این اتفاق تا حدودی روحیه ورزشکاران به هم ریخته است.

مسئولان المپیک کشورمان در تلاش هستند تا با همکاری مسئولان امنیتی هر چه سریع تر سارقان را شناسایی و اموال ۲ ورزشکارمان را به آنها باز گرداند.

به گفته رضا احمدپور مربی دو و میدانی کشورمان روحیه رضا قاسمی برای شرکت در مسابقه دوی ۱۰۰ متر مقدماتی تحت تاثیر قرار گرفت.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۵۰:۲۸

26 Dec 2019