۰
plusresetminus
حجت الاسلام انصاري: قانون اساسي کشورمان يکي از مقتدرترين، قانون هاي جهان است که بعد از پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي با تبيين قوانين مشخص و جامع موجب اقتدار نظام جمهوري اسلامي ايران و اداره هر چه بهتر کشور شده است.
نمايندگان مجلس به وظيفه اصلي خود که وضع قانون است بپردازند/ 16 آذر يک الگويي براي بصيرت افزايي در بحث استکبارستيزي در برابر ظالمان عالم است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  خبرنگار سلام لردگان؛  حجت‌الاسلام انصاري در آيين عبادي سياسي و وحدت آفرين نماز جمعه لردگان که در مصلاي اولي الامر اين شهر اقامه شد ضمن سفارش نماز گزاران به رعايت تقواي الهي گفت: سازش با آمريكا مشكلات كشور را به‌هيچ‌ وجه حل نمى‌كند؛ نه مشكلات اقتصادى،  سياسى، امنيّتى و  نه مشكلات اخلاقى را، بلكه بدتر خواهد كرد.
انصاري افزود: آمريکايي که درون کشور خودش هزاران مشکل دارد چطور مي خواهد مشکلات ما را حل نمايد .
 
حجت الاسلام انصاري افزود: قانون اساسي کشورمان يکي از مقتدرترين، قانون هاي جهان است که بعد از پيروزي  شکوهمند انقلاب اسلامي با تبيين قوانين مشخص و جامع موجب اقتدار نظام جمهوري اسلامي ايران و اداره هر چه بهتر کشور شده است.
امام‌جمعه لردگان گفت: حواس نمايندگان مجلس بايد جمع باشد که به مردم خيانت نکنند و به وظيفه اصلي خود که وضع قانون است بپردازند.
حجت‌الاسلام انصاري امام‌جمعه لردگان به مناسبت 16 آذر روز دانشجو بيان داشت: مي‌توان اولين جنبش ضدآمريکايي را در سال 1332  دانست که تعدادي از دانشجويان به حضور مستشار آمريکايي در ايران اعتراض کردند که منجر به شهادت 3 دانشجو شد و همواره 16 آذر يک الگويي براي بصيرت افزايي در بحث استکبارستيزي در برابر ظالمان عالم است.
وي بيان داشت: روز دانشجو ، ريشه در تفکر ارزشمند استکبار ستيزي و مبارزه با استعمار جوانان ايران اسلامي به ويژه دانشجويان دارد.
انصاري در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه اين هفته با بيان اينکه راه سرخ شهادت راه افتخار ما است، گفت: خون شهداي حادثه تروريستي حله ريشه در کربلا دارد.

خطيب نماز جمعه اين هفته با محکوم کردن انفجار تروريستي در شهر حله و ضمن عرض تسليت به خانواده هاي شهداي حله افزود: شهداي اين حادثه در راه خدا و زيارت امام حسين و اهل بيت(ع) جان خود را از دست دادند و نام آنها براي هميشه ماندگار شد.
 

انتهاي پيام/
 
مرجع : پایگاه خبری تحلیلی سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۰۳:۵۴

17 Jan 2020