۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷
کد مطلب : ۳۰۹۹۸

استقبال از قهرمان چهارمحالی گراپلینگ بانوان جهان

‌آئین استقبال از عاطفه ریاحی اشکفتکی بانوی قهرمان چهارمحال و بختیاری، مریم حسینی، مربی تیم بانوان و محمد مهدی محمدی مربی تیم آقایان در مسابقات قهرمانی جهان رشته گراپلینگ روز شنبه راس ساعت 10 صبح در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار می شود.
استقبال از قهرمان چهارمحالی گراپلینگ بانوان جهان
به گزارش جهانبین نیوز؛ رقابت های جهانی کشتی گراپلینگ از ۷ مهرماه به مدت پنج روز در کشور بلاروس برگزار و عاطفه ریاحی اشکفتکی در اولین حضور خود در رقابت های جهانی موفق به کسب مدال برنز این مسابقات شد.

در این مسابقات که زیر نظر اتحادیه جهانی کشتی برگزار شد، این بانوی چهارمحالی یکی از دو مدال برنز تیم کشورمان را به دست آورد.

در این رقابت ها تیم کشورمان موفق به کسب سه مدال نقره و چهار مدال برنز توسط تیم ملی گراپلینگ آقایان و دو مدال برنز توسط بانوان کشورمان شد.

گفتنی است مریم حسینی به عنوان مربی تیم بانوان و محمد مهدی محمدی هم در بخش آقایون هدایت ملی پوشان کشورمان را در این مسابقات بر عهده داشت.

‌آئین استقبال از این بانوی قهرمان چهارمحالی، مریم حسینی، مربی تیم بانوان و محمد مهدی محمدی مربی تیم آقایان در مسابقات قهرمانی جهان رشته گراپلینگ روز شنبه راس ساعت ۱۰ صبح در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار می شود.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۰۷:۴۵

19 Feb 2020