۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۲
کد مطلب : ۱۹۱۸۰
امام جمعه اردل:

خوي استکباري آمريکا ايران هسته اي را به رسميت نمي شناسد/تونل جاده گورميزه هرچه زودتر احداث شود

در مذاکرات هسته اي 1+5 خباثت و خوي استکباري آمريکا بار ديگر ثابت شد که اين خوي استکباري ايران هسته اي را به رسميت نمي شناسد.
خوي استکباري آمريکا ايران هسته اي را به رسميت نمي شناسد/تونل جاده گورميزه هرچه زودتر احداث شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام موسي سلمانپور ظهر امروز در خطبه هاي نماز جمعه اردل اظهارداشت: سعادت بشريت در گروه توجه به معنويات است و انسان نبايد خود را اسير ماديات کند.

سلمانپور اظهار کرد: به دليل اهميتي که تقواي الهي دارد، انسان در همه حال به تذکر در اين خصوص نيازمند است چرا که زندگي دنيوي در انسان ها دل مشغولي ايجاد مي کند که گاهي باعث غفلت در اين زمينه مي شود، به همين دليل يادآوري و تذکر در مورد تقوا به صلاح مومنان است.

وي در ادامه گفت:مذاکره کنندگان هسته اي ايران هوشيار و با صلابت در مسير اهداف حقه ايران گام برمي دارند و يک قدم از اين مسير عقب نخواهند نشست.

امام جمعه اردل با اشاره به زياده خواهي هاي غرب گفت: ملت ما بعد از این همه هزينه  و مقاومت عقب نشینی نخواهد کرد چراکه  غرب به دنبال طولاني کردن مذاکرات و خسته کردن ايران در اين مسير است.

اين مقام مسئول ادامه داد: با وجود فشارهاي غرب تا کنون ايران در اين مسير عقب ننشسته است و از تمام حقوق برحق خود دفاع کرده ومی کند.

حجت الاسلام سلمانپور در بخش ديگر خطبه هاي  نماز جمعه این هفته اردل اظهار داشت:تنها راه نجات کشور از تحريم هاي ظالمانه دشمنان و توطئه هاي استکبار جهاني، اجرايي شدن سياست هاي اقتصاد مقاومتي و نهادينه شدن فرهنگ بسيجي در جامعه است.

سلمانپور خطاب به مسئولان نظام بيان داشت: ما در اجراي اقتصاد مقاومتي بايد از تجربه هشت سال دفاع مقدس بهره بگيريم و با ايستادن و مقاومت کردن اقتصاد درون را رونق دهيم.

امام جمعه اردل در پايان به برخي ار مطالبات مهم شهرستان اردل اشاره کرد و افزود: يکي از مهمترين خواسته مردم احداث هرچه زودتر تونل جاده گورميزه مي باشد که بار ها مسئولين قول دادند اما هنوز عملي نشده و اميدواريم که مسئولين مربوطه هرچه زودتر پيمانکار اين پروژه را مشخص کرده و شروع به کار کند.
انتهاي پيام
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۱۴:۰۰

30 Dec 2019