۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹
کد مطلب : ۲۹۱۷۰
نماينده مردم شهرستان لردگان در مجلس شوراي اسلامي:

پتروشيمي لردگان يکي از بزرگ‌ترين پروژه‌هاي صنعتي چهارمحال و بختياري است

نماينده مردم شهرستان لردگان در مجلس شوراي اسلامي گفت: پتروشيمي لردگان يکي از بزرگ‌ترين پروژه‌هاي صنعتي چهارمحال و بختياري است.
پتروشيمي لردگان يکي از بزرگ‌ترين پروژه‌هاي صنعتي چهارمحال و بختياري است
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از خبرنگار سلام لردگان، محمد خالدي سردشتي در حاشيه مراسم بازديد از پروژه پتروشيمي شهرستان لردگان اظهار کرد: پتروشيمي لردگان يکي از بزرگ‌ترين پروژه‌هاي صنعتي چهارمحال و بختياري بوده که اميد است با تلاش کارگران و مسؤولان اين پروژه در نيمه دوم سال 97 به بهره‌برداري برسد. 

نماينده مردم شهرستان لردگان در مجلس شوراي اسلامي گفت: بهره‌برداري از پروژه پتروشيمي لردگان زمينه اشتغال و توسعه اقتصادي در چهارمحال و بختياري را فراهم خواهد کرد و نقش مهمي در تحقق اقتصادي در اين استان دارد.

وي افزود: اعتقاد داريم که چهارمحال و بختياري در زمينه صنايع سنگين و صنايع پتروشيمي حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارد و از ظرفيت خوبي در صنايع پتروشيمي برخوردار است که بايد مورد توجه قرار گيرد. 

خالدي ادامه داد: با بهره‌برداري از پروژه بزرگ پتروشيمي زمينه توسعه و گسترش صنايع و توليدات ديگر در شهرستان لردگان فراهم خواهد شد و اين امر مهم به توسعه پايدار و ايجاد اشتغال در اين شهرستان کمک شاياني خواهد کرد.

وي با اشاره به توانمندي جوانان شهرستان لردگان و اهميت استفاده از اين سرمايه‌هاي انساني در راستاي تحقق بخش صنعت اين شهرستان گفت: با توجه اينکه افراد تحصيلکرده و توانمند بسياري در شهرستان لردگان وجود دارند اميد است اين شهرستان پله‌هاي پيشرفت و توسعه پايدار را بيش‌ازپيش طي کند.

انتهاي پيام1026ج / 630 ل

مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۱۶:۰۵

26 Jan 2020