۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰
کد مطلب : ۳۶۱۹۰
دبير ششمين جشنواره بين المللي فيلم سبز در چهارمحال و بختياري:

محيط زيست هيچ گاه بدون ياري هنر و فرهنگ حفظ نخواهد شد

دبير ششمين جشنواره بين المللي فيلم سبز در چهارمحال و بختياري گفت: هنر و فرهنگ در حفظ محيط زيست تاثير بسزايي دارد و محيط زيست هيچگاه بدون ياري هنر و فرهنگ حفظ نمی‌شود.
محيط زيست هيچ گاه بدون ياري هنر و فرهنگ حفظ نخواهد شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ سميه ترنج دبير ششمين جشنواره بين المللي فيلم سبز در چهار محال و بختياري در چهارمين شب از اين جشنواره با اشاره به اينکه مهمترين مسئله در حفاظت از محيط زيست بالابردن آگاهي مردم از مسائل زيست محيطي است اظهار کرد: آگاهي باعث مي شود که مردم بدانند که چه اتفاقاتي براي محيط زيست افتاده و مسائلي که شايد به ظاهر براي منطقه مفيد و باعث توسعه شده، در اصل باعث تخريب محيط زيست و منطقه آنها خواهد شد.

وي با بيان اينکه ديدن فيلم ها و برگزاري جشنواره باعث مي شود که مردم و مخاطبان از مسائل زيست محيطي آگاهي پيدا کنند تصريح کرد: محيط زيست يک مسئله جمعي است و اگر ما آگاهي خود را به صورت جمعي ارتقاء دهيم اتفاقات خوبي خواهد افتاد.

ترنج با بيان اينکه هنر تاثير بسزايي در حفظ محيط زيست دارد تاکيد کرد: سينما و هنرمندان اين عرصه به دليل شناخته شده تر بودن مي‌توانند تاثيرگذاري خوبي در آگاهي‌سازي جامعه داشته باشند.

وي يادآور شد: قطعا هنرمندان ديگر رشته‌ها و فعالان آنها زحمات زيادي در رساندن اين پيام داشته و دارند اما سينماگران به دليل ارتباط بيشتر با مردم مي‌توانند تاثيرگذارتر باشند.

لازم به ذکر است در چهارمين شب از اين جشنواره که هم زمان با جشن بزرگ روز سينما بود از فعالان عرصه فيلم و سينماي استان چهارمحال و بختياري نيز تقدير شد.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۰۰:۴۳

4 Jan 2020