۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹
کد مطلب : ۳۴۷۵۰
امام جمعه لردگان:

مراسم ارتحال امام خميني (ره) در لردگان بايد جبران‌کننده حضور گسترده مردم در مرقد امام راحل باشد

امام جمعه لردگان گفت: ويژه برنامه‌هاي سالروز ارتحال امام خميني (ره) در اين شهرستان باشکوه‌تر از سال هاي گذشته برگزار خواهد شد.
مراسم ارتحال امام خميني (ره) در لردگان بايد جبران‌کننده حضور گسترده مردم در مرقد امام راحل باشد
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام حسن انصاري امام جمعه لردگان در گفتگو با خبرنگار سلام لردگان در خصوص برگزاري ويژه‌برنامه بزرگداشت ارتحال ملکوتي امام خميني (ره) در شهرستان لردگان اظهار کرد: برنامه‌هاي باشکوهي جهت بزرگداشت ياد و خاطره امام راحل عظيم‌الشان در پنج بخش و شهر از شهرستان لردگان در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام انصاري اظهارداشت: اگرچه 28 سال از ارتحال امام (ره) مي گذرد اما مراسم سالگرد امام هرسال باشکوه تر از سال هاي قبل برگزار مي شود که اين مهم بيانگر عشق و ارادات مردم به امام (ره) است و هنوز که هنوز است امام در قلوب مردم جاي دارد.

وي با بيان اينکه امسال به علت همزمان بودن مراسم 14 خرداد‌ماه با ايام ماه مبارک رمضان، اعزام کاروان به مرقد مطهر حضرت امام خميني (ره) صورت نمي‌گيرد گفت: در سطح شهرستان لردگان برنامه‌هاي باشکوه، در منزلت و مقام امام راحل عظيم الشان بايد برنامه‌ريزي و در نظر گرفته شود.

امام جمعه لردگان خاطرنشان کرد: پنج مراسم خاص و باشکوه در روز يک‌شنبه 14 خردادماه 96 همزمان با مراسم جزخواني قرآن کريم خواهيم داشت و در پايان ضيافت افطاري ويژه روزه‌داران برپا خواهد شد.

انصاري با اشاره به ويژه برنامه‌هاي 14 خردادماه در ساير شهرها و مناطق شهرستان لردگان گفت: مراسم‌هاي ويژه ارتحال ملکوتي حضرت امام خميني (ره) در بخش‌ها  توسط ائمه جمعه، بخشداران و نماينده شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي برگزار خواهد شد.

وي عنوان کرد: مراسم ارتحال ملکوتي امام خميني (ره) در شهر لردگان، در مصلي اين شهر با حضور قاريان، مسؤولان و مردم ولايت‌مدار شهرستان برگزار خواهد شد و تمام تلاش‌ها بر اين است که مراسمي باشکوه برگزار شود.

انصاري در پايان گفت: از مردم شهيد پرور و ولايت‌مدار شهرستان لردگان دعوت مي‌شود تا در اين مراسم باشکوه حضور يابند، تا بتوان ياد و خاطره امام راحل عظيم الشان را زنده نگه‌داشت و به پاس وجود امنيت و آسايشي که امروز داريم، قدري از زحمات ايشان را جبران کنيم.

انتهاي پيام1026ج /630 ل
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۱۳:۳۴

30 Dec 2019