۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۰
کد مطلب : ۱۷۵۶۰
جادوگر تا 40 سالگی هم می‌تواند بازی کند؛

پیشنهاد جذاب درخشان برای بازگشت علی کریمی

بازگشت کریمی یعنی آشتی سکوهای سرخ با پرسپولیس و پایین آمدن کفه ترازو به سود درخشان.
پیشنهاد جذاب درخشان برای بازگشت علی کریمی
به گزارش جهانبین نیوز، بازگشت علی کریمی به پرسپولیس. این اولین نکته‌ای بود که بعد از اخراج علی دایی از نیمکت پرسپولیس به ذهنمان خطور کرد.

کریمی که با حضور دایی نتوانست به پرسپولیس برگردد و در پیراهن این تیم کفش‌ها را بیاویزد، از فوتبال خداحافظی کرد تا زندگی خود را دور از هیاهوی توپ گرد ادامه دهد.
حالا دایی برکنار شده و حمید درخشان جایش را گرفته. بازگشت کریمی که به ذهنمان خطور کرده بود را با سرمربی جدید پرسپولیس در میان می‌گذاریم. آیا درخشان مایل است که علی کریمی را به پرسپولیس برگرداند؟

درخشان در گفتگویی کوتاه می‌گوید: «چرا که نه. اجازه بدهید وارد شوم و تیم را تمرین بدهم، بعد برنامه‌های ویژه‌ای برای بازگرداندن کریمی دارم.»

حرف‌های درخشان را قطع می‌کنیم. از او می‌پرسیم پس از این بازگشت استقبال می‌کنید؟ او می‌گوید: «صد در صد استقبال می‌کنم. قطعا روی این موضوع فکر می‌کنم و بهترین تصمیم را می‌گیرم. به نظر من کریمی حتی تا ۴۰ سالگی هم می‌تواند بازی کند.»

در روزهایی که پرسپولیس با غیبت پیام صادقیان و محرومیت او، خلأ حضور یک هافبک طراح و بازیساز را به شدت احساس می‌کند بازگشت کریمی و راضی کردن او برای بازی، می‌تواند خبر خوبی برای کادر فنی و هواداران پرسپولیس باشد.

از طرفی دیگر، بازگشت کریمی یعنی آشتی سکوهای سرخ با پرسپولیس. اگر کریمی به پرسپولیس برگردد و برای این تیم بازی کند بار دیگر شاهد حضور هواداران پرشمار پرسپولیس در ورزشگاه خواهیم بود. حضوری که می‌تواند کفه ترازو را به سمت درخشان سنگین کند و از او یک مرد محبوب بسازد.

هر چند کریمی در نخستین واکنش هایش این موضوع را رد کرده و گفته: «فعلا قصد ندارم در فوتبال کاری انجام دهم، چون هنوز دوره مربیگری نرفته‌ام. تنها دنبال کارهای شخصی‌ام هستم و اگر قرار باشد کاری در فوتبال انجام دهم مطمئناً همه متوجه خواهند شد.»

اما باید دید او در واکنش به هواداران برای بازگشت به فوتبال و بازی برای پرسپولیس چه خواهد گفت. آیا او از تصمیم خود مبنی بر خداحافظی از فوتبال منصرف می‌شود و پیراهن شماره ۸ پرسپولیس را می‌پوشد یا اینکه به پیشنهاد درخشان پاسخ منفی خواهد داد؟ جواب این سوال در روزهای آینده مشخص خواهد شد!

انتهای پیام/ خ ز/
مرجع : جام نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۳۹:۵۹

30 Dec 2019