۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹
کد مطلب : ۲۷۵۵۰
قابل توجه کانديداهاي محترم حاضر در رقابت‌هاي انتخاباتي:

خدمت‌تان به مردم را نخواستيم، در و ديوار خانه مردم را چرا نابود مي‌کنيد؟

تقريبا روزي نيست که تعدادي از کانديداهاي انتخابات مجلس که خدا رو شکر تعدادشان کم هم نيست براي تبليغ وارد شهر يا روستايي نشوند و وعده و وعيد بدهند.
خدمت‌تان به مردم را نخواستيم، در و ديوار خانه مردم را چرا نابود مي‌کنيد؟
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار هفته آخر تبليغات انتخاباتي يکي از بازه‌هاي زماني است که تردد در شهرها و روستاها زياد مي‌شود.

در اين هفته کانديداهاي حاضر در رقابت‌هاي انتخاباتي علي‌رغم محدوديت‌ها و ممنوعيت‌هاي قانوني کارواني عريض و طويل با خودروهاي مختلف راه مي‌اندازند و براي جذب آراء مردم و در حالي که بلندگوهاي نصب شده بر خودروهاي همراه‌شان گوش فلک را کر مي‌کند وارد شهرها و روستاهاي مختلف مي‌شوند.

اغلب در نقاط مرکزي شهرها يا روستاها مردم را جمع مي‌کنند و خواسته‌هاي مردم را دستآويز مي‌کنند و با طول و تفسير دادن بدان به خود مردم تحويل مي‌دهند.

حضور کانديداها در شهرها و روستاها به همين‌جا ختم نمي‌شود و همراهان آنان همزمان با سخنراني کانديداي مورد تائيد خود در سطح شهر يا روستا مي‌چرخند و اقلام تبليغاتي اعم از پوستر و بنر و تراکت و بروشور و... را در سطح شهر و روستا توزيع مي‌کنند اما... .

عده‌اي از همراهان و طرفداران کانديداها که متاسفانه نه از طرف کانديداها توجيه شده‌اند و نه خود حق و حقوقي براي مردم قائلند با کمال وقاحت در و ديوار خانه‌هاي مردم، ادارات دولتي و... را آغشته به چسب مي‌کنند و خيلي بي‌نظم و نامرتب و توهين‌آميز تصاويري از کانديداي محبوب خود (و نه مورد تائيد و محبوب مردم) را بر آن نصب مي‌کنند.

عده‌اي پا را از اين هم فراتر مي‌نهند و با اسپري‌ها، رنگ و برس و ... در، ديوار، تابلوها، سطح خيابان‌ها و هرجايي که فکرش را هم نمي‌توانيم بکنيم را هدف قرار مي‌دهند و نام کانديداي خود را بر آن مي‌نويسند با اين ادعا که مردم فلان شهر يا روستا طرف‌دار کانديداي مورد نظر آنها هستند.

آيا تعداد زياد عکس و پوستر و اقلام تبليغي يک کانديدا موئد طرفداري مردم آن شهر يا روستا از آن کانديداست؟

انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي با حضور چشمگير کانديداهاي حاضر در عرصه رقابت و حضور افراد زياد با جناح‌بندي و گرايشات سياسي مختلف و البته از نقاط مختلف باعث شده است تقريبا از همه نقاط حوزه‌هاي انتخابيه کانديدايي حاضر باشد و باتوجه به اين امر و نظر به اين مساله که در استان‌هايي همچون چهارمحال و بختياري که قوميت‌گرايي و تعصبات هنوز پابرجاست لذا تعداد زياد تصاوير کانديداها در شهر يا روستايي که خود کانديدا معرفي کرده است نشان‌دهنده طرفداري افراد آن شهر يا روستا از آن کانديداها نيست.

چه کسي يا کساني مسئول جبران خسارت‌هاي وارد شده از طرف کانديدهاي حاضر در رقابت‌هاي انتخاباتي به مردم هستند؟

تبليغات بي‌قاعده، بي‌حساب و کتاب کانديداها بر در و ديوار شهرها و روستاها نه‌تنها باعث خوشحالي مردم نمي‌شود که اين مساله در پي ايجاد خسارت به اهالي و ساکنان باعث رنجيدگي خاطر مردم و عدم رغبت به انتخاب کانديدها (حتي در صورت داشتن صلاحيت انتخاب شدن) مي‌گردد که لازم است کانديداها در اين خصوص يا از روش‌هاي ديگري همچون استفاده از ظرفيت فضاي مجازي و ...استفاده کنند يا در صورت استفاده از روش‌هاي سنتي خسارت وارد شده به مردم را جبران کنند.

کانديداهايي که با وعده خدمت قصد گرفتن راي مردم را دارند و از سوي ديگر با چنين رفتارهايي از طرف خود يا هواداران‌شان باعث بروز خسارت به مردم مي‌شوند همان بهتر که انتخاب نشوند چرا که رفتارهاي آنان و هواداران‌شان نشان مي‌دهد اينها از همان ابتداي کار به هيچ اصل و قانون و مرجعي پايبند نيستند چه رسد به اينکه مقام و مسئوليتي را هم بدست آورند.

مهدي بهزادي تشنيزي

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۱۴:۰۴

12 Jan 2020