۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۱
کد مطلب : ۳۴۵۷۰
امام جمعه شهر اردل:

سرنوشت ملت به انتخاب مردم بستگي دارد

امام جمعه شهر اردل گفت:امروز روز حساسي است مردم بايد خوب تصميم بگيرند چرا سرنوشت ملت به دست انتخاب مردم است.
سرنوشت ملت به انتخاب مردم بستگي دارد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل ار هفت چشمه، حجت الاسلام مهرداد بهرامي امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقواي الهي گفت: تقوي بزرگ‌ترين سرمايه براي دنيا و آخرت انسان است.

بهرامي با بيان اينکه تقوي مسير روشني را براي سعادت انسان رقم مي‌زند، گفت: اگر در اين مسير حرکت کنيم به سعادت دست مي‌يابيم.

سرنوشت ملت به انتخاب مردم بستگي دارد

امام جمعه شهر در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل با اشاره به حضور حماسي مردم شهرستان اردل در انتخابات گفت: امروز روز حساسي است مردم بايد خوب تصميم بگيرند چرا سرنوشت ملت به دست انتخاب مردم است.

حجت الاسلام بهرامي بيان کرد:امروز روز بسيار مهمي براي ملت ماست ملت بايد تصميمي بگيرد که سرنوشت ۸۰ ميليون بلکه درسرنوشت وتصميمات دنيا وملتهاي ديگر اثر گذار خواهد بود.

وي اظهار کرد: تمام تلاش استکبار حضور نيافتن مردم در انتخابات و نا امن کردن انتخابات که بايد سعي شود به شکل با شکوه برگزار شود

امام جمعه شهر اردل ضمن گراميداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر گفت: حقيقتا پيروزي غرور آفرين در عمليات بيت المقدس و فتح خرمشهر در روز سوم خرداد سال ۶۱، به عنوان نقطه اي عطف در دوران دفاع مقدس ،به مراتب روحيه رزمندگان اسلام را دوچندان و باعث القاي ياس و ضعف در دل دشمن گرديد و آزادي را به ملت سرافراز ايران هديه کرد.

بهرامي اظهار کرد: يکي از بارز ترين و زيبا ترين ايام در تاريخ ايران فتح خرمشهر است که با تنهايي و مظلوميت شهر خرمشهر را پس گرفتيم.

وي از عمليات غرور آفرين بيت المقدس به عنوان يک عمليات بزرگ و استراتژيک که در سايه امداد و توفيقات الهي ميسر شد، ياد نمود و تصريح کرد: سوم خرداد به عنوان يک روز به ياد ماندني از افتخار و مباهات مردم ايران در تاريخ و تقويم رسمي جمهوري اسلامي ماندگار و ثبت گرديده است و از ان به عنوان نصرتي الهي ياد مي شود .

انتهاي پيام/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۰۸:۵۷

29 Dec 2019