۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲
کد مطلب : ۳۸۸۰۰
در آستانه سال نو

ورودي هاي شهرستان کيار نظافت و زيباسازي مي شود

معاون فرماندار کيار گفت: ورودي هاي شهرستان کيار و شهرها و روستاهاي اين شهرستان به همت شهرداران و دهياران شهرستان کيار نظافت و پاکسازي مي شود.
ورودي هاي شهرستان کيار نظافت و زيباسازي مي شود
به گزارش جهانبین نیوز علي فتح نصيريان معاون فرماندار کيار در گفت‌وگو با کيار بيدار  اظهار کرد: در آستانه سال نو و باتوجه به لزوم زيباسازي شهرها و روستاها جهت استقبال از مسافران نوروزي و ايجاد فضايي فرح بخش و سالم و عاري از هرگونه آلودگي علاوه بر زيباسازي و پاکسازي محوطه داخلي شهرها و روستاها شهرداران و دهياران شهرستان کيار با اعزام اکيپ هاي جمع آوري زباله خود ورودي هاي شهرستان کيار از سمت شهرستان شهرکرد، بروجن، اردل و همچنين ورودي هاي شهرها و روستاهاي شهرستان کيار را تميز و پاکسازي مي کنند.

وی در ادامه افزود: از ابتداي محدوده قانوني شهرستان کيار روز جمعه ۱۸ اسفند ماه عمليات پاکسازي اطراف جاده هاي شهرستان کيار به صورت همزمان توسط نيروهاي شهرداري هاي شلمزار، ناغان، گهرو و دهياري هاي تشنيز و خراجي و تعاوني دهياران فجر بخش مرکزي کيار انجام و زباله هاي پراکنده به جايگاه هاي دفن زباله منتقل مي شود.

نصيريان از اهالي شهرستان دعوت کرد در اين فعاليت همگاني با کمک شهرداري ها و دهياري ها چهره ي زيباي بهار را زيباتر از سال هاي گذشته با جمع آوري زباله ها به مسافران، گردشگران و اهالي شهرستان ارائه کنند.

انتهاي پيام1026ج /۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۰۶:۴۰

27 Dec 2019