۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
کد مطلب : ۳۲۸۶۰
استاندار چهارمحال و بختياري:

با رونق توليدات مشکل اشتغال را رفع کنيد

استاندار چهارمحال و بختياري گفت: در سيستم برخی ادارات نقاط ضعفي وجود دارد ولي با هدف رونق اشتغال و توليد بايد مشكلات رفع شود.
با رونق توليدات مشکل اشتغال را رفع کنيد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ قاسم سليماني استاندار چهارمحال و بختياري اظهار کرد: با تعامل و همكاري بين بخش خصوصي، سيستم دولتي و بانكي در دو سال گذشته در اين استان با هدف رفع مشكلات توليد، اقدامات شايسته اي انجام شده است.

وي تصريح کرد حادثه اخير در ساختمان پلاسكو در امور منابع انساني، مالي و اقتصادي در كشور فاجعه اي عظيم و اندوه بار براي مردم را رقم زد.

سليماني اذعان داشت: از ابتداي تشكيل ستاد تسهيل و رفع موانع چهارمحال و بختياري توليد تاكنون ۱۲۹ جلسه تشكيل و هزار و ۱۲۷ پرونده مشكلات واحدهاي توليدي در استان بررسي شده است.

سليماني بيان داشت: جلسات ستاد تسهيل و رفع موانع توليد در چهارمحال و بختياري تاكنون یک هزار و ۲۲۶ مصوبه در راستاي رفع مشكلات بانكي، مشكلات با تأمين اجتماعي، مشكلات مالياتي و ساير دستگاه هاي اجرايي در اين نشست تصويب شده است.

افزوده مي شود مشكلات هفت طرح توليدي چهارمحال و بختياري در ستاد تسهيل و رفع موانع توليد استان بررسي و راهكارهايي براي رفع آن پيش بيني شد.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۵۰:۱۹

29 Dec 2019