۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۶
کد مطلب : ۱۴۲۲۰

آغاز نام نویسی مراسم اعتکاف / ۱۴مسجد لردگان آماده برگزاری اعتکاف می‌شوند

کارشناس امور فرهنگی تبلیغات اسلامی لردگان از آغاز نام نویسی از علاقه مندان به شرکت در مراسم اعتکاف در این شهرستان خبر داد.
آغاز نام نویسی مراسم اعتکاف / ۱۴مسجد لردگان آماده برگزاری اعتکاف می‌شوند
به گزارش جهانبین نیوز، عباس بامیری در گفتگو با خبرنگار سلام لردگان بیان داشت: در آستانه فرار رسیدن مراسم معنوی اعتکاف نام نویسی متقاضیان حضور در این مراسم معنوی در تبلیغات اسلامی شهرستان لردگان آغاز شد.

وی افزود: با توجه به فرا رسیدن ماه رجب المرجب و در آستانه برگزاری مراسم پر فیض و معنوی اعتکاف و به منظور اطلاع‌رسانی دو بنر بزرگ در نقاط پر جمعیت شهرستان نصب و همچنین بیش از هزار برگ اطلاعیه در مناطق مختلف شهرستان توزیع شد.

 

۱۴مسجد لردگان آماده برگزاری اعتکاف می‌شوند



وی افزود: ۲ مسجد در شهر لردگان، یک مسجد در شهر آلونی، ۲مسجددر شهر فلارد، یک مسجد در شهر منج و ۸ مسجد در روستاهای شهرستان لردگان پذیرای معتکفین است.

بامیری با اشاره به حضور دائم یک روحانی در هر مسجد برگزار کننده اعتکاف تصریح کرد: مساجد امام رضا(ع)، مسجد بقیه الله الاعظم (عج)در لردگان، جامع المهدی(عج) شهر آلونی، ابوالفضل (ع)، امام حسن(ع) مال خلیفه در شهر فلارد، امام رضا(ع)مرادان،امام حسین (ع) و حضرت رسول دهنو میلاس، فاطمه الزهرا(س) خاردان، انصار الحسین (ع) منج، امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) بیدله و ابوالفضل(ع) روستای باغ بهزاد از مساجد برگزار کننده اعتکاف هستند.

وی در پایان استقبال جوانان و نوجوانان برای نام نویسی مراسم اعتکاف امسال را خوب ارزیابی کرد و گفت: انتظار می‌رود که بیش از هفتصد نفر در مراسم اعتکاف امسال شرکت کنند.

گفتنی است، مراسم معنوی اعتکاف هم زمان با سراسر کشور در روزهای بیست و سوم، بیست و چهارم و بیست و پنجم اردیبهشت ۹۳ در شهرستان لردگان برگزار می‌شود.
انتهای خبر/ح

مرجع : سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۴۰:۰۲

17 Jan 2020