۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۶
کد مطلب : ۲۱۲۴۰
فرمانده سپاه شهرستان بروجن خبر داد:

9 ميليارد و 850 ميليون ريال تسهيلات اقتصاد مقاومتي در بروجن پرداخت شد

کيهاني گفت: اقتصاد مقاومتي به يک ملت اجازه مي‌دهد که در شرايط سخت بتواند به رشد و بالندگي برسد و تنها راه مقابله با تحريم ها و رسيدن به خودکفايي در کشور اجراي کامل اين سياست‌هاست.
9 ميليارد و 850 ميليون ريال تسهيلات اقتصاد مقاومتي در بروجن پرداخت شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار سرهنگ پاسدار علي کيهاني اظهار داشت: ۹ ميليارد و ۸۵۰ ميليون ريال تسهيلات اقتصاد مقاومتي به صورت عقود اسلامي در سال جاري به فعالان در اين زمينه پرداخت شده است.

کيهاني تصريح کرد: اين تسهيلات در قالب اجراي طرح‌هاي مختلفي از جمله توليد و پرورش قارچ خوراکي، مرغ بومي، کشت زعفران، پرورش دام سبک و سنگين، پرورش زنبور عسل، گلخانه و بسته بندي و فرآوري مواد غذايي در اختيار مردم قرار گرفته است.

وي در ادامه از ارائه تسهيلات مشاغل خانگي در قالب طرح هايي از جمله گلدوزي، خياطي، قالي بافي و ... به ارزش ۷۶۰ ميليون ريال به صورت قرض الحسنه و همچنين برگزاري دوره هاي آموزشي در طرح هاي مختلف به تعداد ۵۰۰ نفر از بسيجيان، کشاورزان و عموم مردم با مدرک آموزشي معتبر خبر داد.

کيهاني افزود: اقتصاد مقاومتي به يک ملت اجازه مي‌دهد که در شرايط سخت بتواند به رشد و بالندگي برسد و تنها راه مقابله با تحريم ها و رسيدن به خودکفايي در کشور اجراي کامل اين سياست‌هاست.

فرمانده سپاه بروجن بيان کرد: اقتصاد مقاومتي باعث مي شود تا توطئه اقتصادي تحريم و فشارهاي دشمنان شکست بخورد و نظام و انقلاب اسلامي بر توطئه ها پيروز شود.

انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۴۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۱۳:۲۹

8 Jan 2020