۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴
کد مطلب : ۳۳۲۱۰
فرمانده دانشگاه افسري امير المومنين در سامان:

کشورهاي استکباري با تفکر انقلابي مخالف هستند

فرمانده دانشگاه افسري امير المومنين با اشاره بر اينکه کشورهاي استکباری با تفکر انقلابي مخالف هستند و گفت: امروزه کشور ايران در حوزه هاي مختلف اقتصادي، علمي، کشاورزي، صنعتي و... در حال پيشرفت است و با حضور جوانان انقلابي، متفکر جهادي دنيا استکبار حرفي براي گفتن در کشور ايران ندارد.
کشورهاي استکباري با تفکر انقلابي مخالف هستند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سامان ما، فرمانده دانشگاه افسري امير المومنين در مراسم راهپيمايي ۲۲ بهمن در شهرستان سامان با تبريک ايام الله سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي و تسليت ايام شهادت دخت نبي مکرم اسلام زهراي مرضيه (ع) از حضور پرشور مردم فرهنگ دوست سامان در راهپيمايي ۲۲ بهمن تقدير و تشکر کرد و اظهار داشت: براي به ثمر رسيدن اين انقلاب جوانان زيادي خون خود را داده اند و براي استمرار اين انقلاب زحمات فرواني توسط مسئولين کشيده شده است که انقلاب جمهوري اسلامي ماندگار و پابرجا باقي بماند.

سرتيپ پاسدار محمد کرمي با بيان اينکه اين به رهبري امام خميني (ره) و امام خامنه اي انقلاب اسلامي به پيروزي رسيده و شکل گرفته است، بيان داشت: انقلاب اسلامي تحول در مسائل اجتماعي و جهاني ايجاد کرده است.

وی با بيان اينکه قبل از انقلاب کشور ايران هيچ گونه جايگاه هاي در سطح جهان نداشته است، عنوان کرد: در حا حاضر کشور ايران يکي از قدرتمند ترين کشور هاي جهاني است که استکبارگران از ايران و شکل گيري انقلاب اسلامي در ديگر کشورها ترس و واهمه دارند.

محمد کرمي با تاکيد بر اينکه دشمنان انقلاب اسلامي از اين انقلاب احساس خطر کردند و از اوايل انقلاب اسلامي تاکنون بر مقابله با انقلاب توطئه ها و دسيسه هاي فرواني چيده شد که با داريت جوان انقلابي و مردم فهيم تمامي اين توطئه ها و دشمني ها با شکست مواجهه شده است، اذعان داشت: دشمن زماني که ديد با جنگ سخت نمي تواند بر انقلاب اسلامي پيروز شود ، با جنگ نرم به جنگ با اين کشور پرداخته است.

وي با بيان اينکه امروزه کشورهاي استکبار گر جنگ هاي نيابتي را راه اندازي کرده اند، ابراز کرد: طراح جنگ هاي نيابتي امريکا و اسرائيل است و اجراي طرح در منطقه و ديگر کشور ها عربستان است که پول ملت ها اسلامي را در راستاي نابودي زير ساخت هاي مردم مسلمانان به کار گرفته است.

فرمانده دانشگاه افسري اميرالمومنين با اشاره بر اينکه کشورهاي استکباری با تفکر انقلابي مخالف و تنها به فکر منافع خود هستند، بيان داشت: امروزه کشور ايران در حوزه هاي مختلف، اقتصادي، علمي، کشاورزي، صنعتي و... در حال پيشرفت و ترقي است و با حضور جوانان انقلابي، با هوش و تفکر جهادي دنيا استکباري حرفي براي گفتن در کشور ايران ندارد.

سرتيپ پاسدار محمد کرمي با تاکيد بر اينکه دشمن با جنگ نرم براي مقابله با ايران وارد ميدان شده است، بيان داشت: برجام و مذاکرات تنها يک بهانه است و دشمن با شبکه هاي اجتماعي براي مقابله با ايران وارد ميدان شده است.

کرمي با بيان اينکه دشمن تلاش مي کند که انسجام ملت ايران را از بين ببرد و اين کار را با ورود به خانواده ها و سست کردن پايه هاي اعتقادي مردم هدف گرفته است، تاکيد کرد:خانواده و جوانان بايد هوشيار باشند و در جهت استفاده از شبکه هاي اجتماعي تيز بينانه عمل کند و هوشياري بالايي بايد در اين زمينه در همه احاد جامعه وجود داشته باشند.

وي افزود: حضور در نماز جمعه و جماعت از هجمه هاي فرهنگي جلوگيري مي کند.

وي با بيان اينکه کشور ايران بعد از انقلاب در تحريم بوده و با وجود تحريم ها در همه زمينه ها موفقيت فرواني به دست آورده است، بيان داشت: ملت ايران در تحريم ها پيشرفت هاي فرواني در حوزه اقتصاد، صنعت، کشاورزي و... داشته است و امريکا با تمام نوکران خود هيچ غلطي نمي تواند بکند.

انتهاي پيام1026ج / ۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۲۹:۳۴

20 Jan 2020