۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۵
کد مطلب : ۱۴۶۸۰
سردار نقدی:

هرکس از مسیر ولایت جدا شود، رسوا می‌شود/غلبه بر تهاجم فرهنگی تکمیل عملیات بیت‌المقدس است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: هرکس از مسیر ولایت جدا شود، رسوا می‌شود.
هرکس از مسیر ولایت جدا شود، رسوا می‌شود/غلبه بر تهاجم فرهنگی تکمیل عملیات بیت‌المقدس است
به گزارش جهانبین نیوز، سردار نقدی در همایش همسفران در جوار شهدای گمنام مشهد اردهال از توابع این شهرستان، اظهار داشت: رسالت نسل امروز آن است که عزم خود را جزم کنند تا در جبهه‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی آنطور که اعلام شده بدرخشند.

وی، عملیات الی بیت‌المقدس را ناتمام خواند و با تأکید بر لزوم اتمام آن، عنوان کرد: توسعه اخلاق دینی، تفکر اسلامی، غلبه بر تهاجم فرهنگی و رسیدن به جایی که شایسته است اتمام عملیات الی بیت‌المقدس است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به شکست سوسیالیسم و شرایط در حال شکست و نابودی لیبرالیسم، خاطرنشان کرد: آمریکا با داشتن ۱۷ هزار میلیارد دلار بدهی خارجی و افزوده شدن روزانه دو و نیم میلیارد دلار بر این میزان بدهی، رو به قهقرا است، بنابراین باید همت کنیم تا راهی و الگویی از یک کشور امن با کانون خانواده مستحکم و همراه با برادری، عدالت و برابری عرضه کنیم.

سردار نقدی با توصیه به پرهیز از هرگونه تفرقه و حفظ وحدت ملی، بیان داشت: به جایی رسیده‌ایم که با عنایت الهی و حماقت دشمن، جبهه‌های اسلام در فلسطین و سوریه وجود دارد و باید راه باقیمانده به بیت‌المقدس را به پایان برسانیم.

وی، دستاوردهای دوران دفاع مقدس را ناشی از پیروی از ولایت فقیه دانست و تأکید کرد: هرکس راه را اشتباه برود و از ولایت جدا شود، رسوا می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس نیز عده‌ای کوتاه آمدند و امروز نیز برخی خود را باخته‌اند، اما ملت ما نشان داده که هرکس کوتاه بیاید باز این ملت بیدار است و پشت سر ولایت ایستاده است.

سردار نقدی با اشاره به توصیه‌های مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه تحریم با مذاکره گره زده نشود، عنوان کرد: اگر امروز هم مثل دوران دفاع مقدس فرمان مقام معظم رهبری را در عرصه اقتصادی به جان بخریم و اقتصاد مقاومتی را عملیاتی کنیم، یقین داریم که امداد الهی همانگونه به یاری ملت ایران می‌آید، چراکه یاری پروردگار تنها ویژه جبهه‌ها نیست.

وی با تأکید بر ادامه شعار «مرگ بر آمریکا» تا تحقق این شعار، عنوان داشت: کسانی که برای نفی شعار مرگ، به آیات قرآن استناد می‌کنند، بدانند آن آیات در زمینه مقدسات گمراهان است؛ نه نسبت به طاغوت، چراکه خداوند ایستادگی در برابر ظالم و فریاد علیه ستمگر را دوست دارد.

به گفته رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، دشمن با شکست در جنگ نظامی دریافت آنچه که این ملت را در برابر دنیای قدرت و اسلحه سرپا و مقاوم نگه می‌دارد، قدرت ایمان است، بنابراین برای نابودی این نیرو جنگ فرهنگی علیه این ملت به راه انداخته است.

سردار نقدی یادآور شد: با راه‌اندازی ۱۲۰ شبکه که بخش عظیمی از آن با ترویج فساد اخلاقی سعی در ابتذال اخلاقی جامعه ما دارند و بخشی از آن با شایعه‌پراکنی، تفرقه‌افکنی، شبهه‌افکنی و تفرقه‌افکنی به دنبال آن است تا این ملت را به زانو درآورد و صلابت، ایمان و پشتوانه مردم ما را نابود سازد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره ۶ هزار شهید بیت‌المقدس، بیان داشت: امنیت، کرامت و عزتی که ملت ما در عرصه‌های مختلف از جمله علم و فناوری و سیاسی به دست آورده به بهای دادن این شهدای گرانقدر است.

انتهای پیام/خ ز/
مرجع : خبرگزاری فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۵۹:۵۷

6 Jan 2020