۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۲
کد مطلب : ۱۹۶۳۰
خطيب موقت نماز جمعه بروجن:

پژوهش ازدياد در علم، دانش و فن آوري/وحدت در فکر و هدف يک انقلاب است

خطيب موقت نماز جمعه شهر بروجن با بيان اين که وحدت در فکر و هدف يک انقلاب است تاکيد کرد:وحدتي را بايد در حوزه و دانشگاه بيابيم که به دنبال هدف واحدي باشد.
پژوهش ازدياد در علم، دانش و فن آوري/وحدت در فکر و هدف يک انقلاب است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، حجت الاسلام سيد مسيح حسيني در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن ضمن توصيه نمازگزاران به تقوي الهي و با اشاره به روز وحدت حوزه و دانشگاه، ارزش همه ي انسانها را در واقع به حفظ رعايت حوزه و دانشگاه عنوان کرد و گفت:ارزش اين دو قشر بزرگ به حفظ تکيه گاه اسلام و ولايت فقيه است.

حجت الاسلام حسيني با بيان اين که حوزه و دانشگاه بايد يکپارچه سرباز انقلاب و رهرو ولايت باشند ادامه داد:حوزه و دانشگاه بايستي از لحاظ فکري، قلبي و قلمي با يکديگر متحد باشند.

خطيب موقت نماز جمعه شهر بروجن با بيان اين که وحدت حوزه و دانشگاه نبايد مجاورت ومعاشرت بدني باشد تاکيد کرد:وحدت در فکر و هدف يک انقلاب است، وحدتي را بايد در حوزه و دانشگاه بيابيم که به دنبال هدف واحدي باشد.

وي در بخش ديگري از خطبه ها به روز پژوهش اشاره کرد و گفت:پژوهش ازدياد در علم، دانش و فن آوري است، انسان با علم مي تواندقدرت و ثروت پيدا کند و بر ملک و ملکوت حاکم شود.

حجت الاسلام حسيني با اشاره به حديثي از پيامبر اکرم(ص)گفت:امت اصلاح نمي شود، سرو سامان نخواهد گرفت مگر به اين که خواص امت(مديران، بزرگان و مجريان امور مملکتي اصلاح شود.

حسيني با بيان اين که اگر مديري وظيفه الهي خود را انجام ندهد به ملت ضربه مي زند تاکيد کرد:مديران بايد نظر الهي و توجه را به زير دستان خود داشته باشند و خويشتن را اصلاح کنند.

حجت الاسلام حسيني با بيان اين که علما طبيبان مردم هستند تصريح کرد:الگوهاي دليلي و عملي جامعه (عباد ) اگر گمراه باشند ديگر کسي نمي تواند سالک را هدايت و راهنمايي کند.

حسيني در پايان رحلت پيامبر اکرم(ص)،شهادت امام حسن مجتبي (ع)و شهادت امام رضا(ع) را تسليت گفت.

انتهاي پيام1020ج /۵۴۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۴۶:۰۳

28 Dec 2019