۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱
کد مطلب : ۲۲۶۹۰

برگزاري جشنواره تجليل از جوانان برتر بن

موسسه پويا دستان جوان شهر بن به مناسبت فرارسيدن ميلاد با سعادت حضرت علي اکبر (ع) و روز جوان جشنواره تجليل از جوانان برتر شهر بن را برگزار مي کند.
برگزاري جشنواره تجليل از جوانان برتر بن
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، موسسه پويا دستان جوان شهر بن به مناسبت فرارسيدن ميلاد با سعادت حضرت علي اکبر (ع) و روز جوان جشنواره تجليل از جوانان برتر شهر بن را برگزار مي کند.

حسين علي بيگي دبير اجرايي اين جشنواره در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر گفت: هدف از اين جشنواره ارتقا انگيزه و روحيه خود باوري در جوانان و شناسايي و معرفي نخبگان شهر است.

وي تصريح کرد: نخبگان اين جشنواره در زمينه هاي علمي، ورزشي، کارآفريني و دانش آموز شناسايي شده و با بررسي مدارک ارائه شده، از ۱۱ نفر از نخبگان تقدير خواهد شد.

علي بيگي خاطر نشان کرد: يکي از برنامه هاي شاخص اين جشنواره معرفي زوج نمونه با هدف ترويج ازدواج آسان است که به زوج برتر در سال گذشته اهدا خواهد شد.

دبير اجرايي جشنواره خاطر نشان کرد: يکي ديگر از برنامه هاي اين جشنواره تجليل از پدر و مادر يکي از شهداي جوان اين شهر است.

وي از مشارکت موسسه آبشار عاطفه ها در اين جشنواره خبر داد و گفت: اين برنامه با مشارکت اين موسسه برگزار و از خیرین نمونه تجلیل خواهد شد.



انتهای پیام1020ج /520ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۴۸:۴۳

27 Dec 2019