۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲
کد مطلب : ۲۹۶۲۰

چاله چوله‌ها و برجستگي‌ها در سطح خيابان‌ها موجب نقص فني خودروها مي‌شود

اگر روزانه در سطح خيابان‌ها و کوچه‌هاي شهر فارسان عبور و مرور داشته باشيد شاهد چاله چوله‌ها و برجستگي‌هايي در سطح اين خيابان‌ها و کوچه‌ها که موجب نقص فني خودروها مي‌شود.
چاله چوله‌ها و برجستگي‌ها در سطح خيابان‌ها موجب نقص فني خودروها مي‌شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، کيفيت معابر شهري يکي از عوامل موثر بر کيفيت زندگي شهروندان و همچنين يکي از شاخص‌هاي رضايت از عملکرد شهرداري‌ها و شوراهاي شهر محسوب مي‌شود اما مي‌توان گفت اکثر خيابان‌ها و کوچه‌هاي شهر فارسان وضعيت مطلوبي ندارد.

متأسفانه در اين شهر براي نمونه هم که شده يک خيابان بدون مشکل وجود ندارد. اکثر خيابان‌ها و کوچه‌ها در اين شهرداراي گودال، چاله و دست‌انداز مي‌باشد و يا نقاطي هم که به تازگي روکش شده در بعضي جاها داراي ناهمواري، پستي و بلندي بوده و دليل اين امر شايد غيراستاندارد بودن کار باشد.

وجود اين چاله چوله‌ها مشکلاتي را براي شهروندان و بخصوص دارندگان خودرو بوجود آورده است اين وضعيت، رفت و آمد وسايل نقليه در شهر را دشوار کرده و موجب نقص فني خودروها ازجمله فرسودگي زود هنگام لاستيك و يا تخريب جلوبندي و… مي‌شود.

در مصاحبه‌اي که با شهروندان شهر داشته‌ايم اين چنين مي‌گويند

مجتبي گفت: يک‌طرفه بودن خيابان شهيد بهشتي به صورت فعلي موجب اختلال در ترافيک سه‌راه بانک صادرات شده و خودروهايي که از خيابان شهيدرجايي قصد ورود به خيابان شهيدبهشتي را دارند هميشه دچار مشکل هستند ولي اگر مسير يک‌طرفه بودن خيابان شهيدبهشتي برعکس شود، با گردش به راست خودروها اين اختلال ترافيکي برطرف مي‌شود.

کسبه‌هاي ميدان امام خميني (ره) هم در گفت‌وگو با پیرغار بیان داشت: وجود ايستگاه تاکسي در ميدان امام و کنار حوزه علميه نه‌تنها مغاير با قوانين راهنمايي و رانندگي است بلکه موجب ترافيک بيشتر در مرکز شهر و ايجاد مزاحمت براي کسبه محل شده است.

يکي از شهروندان روستاي عيسي‌آباد گفت: وجود دوربرگردان‌هاي طولاني در ورودي روستاي عيسي‌آباد، براي مردم اين روستا ايجاد مشکل کرده و مسافرکش‌ها رغبتي به سوارکردن مسافرين اين روستا ندارند و افراد سالمند و بانوان بيش از سايرين دچار مشکل مي‌شوند.

انتهای پیام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۰۱:۴۵

9 Jan 2020