۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸
کد مطلب : ۳۴۶۶۰
فرمانده سپاه ناحيه لردگان/

حضور مردم و نيروهاي انقلابي در صحنه ها دشمن را مغلوب و منکوب کرد

فرمانده سپاه ناحيه لردگان گفت: آنچه امام راحل به ما ياد دادند مقاومت در برابر استکبار بود و اگر امروز امنيت و آسايش را در کشور شاهد هستيم به برکت همين نگاه و مقاومت است.
حضور مردم و نيروهاي انقلابي در صحنه ها دشمن را مغلوب و منکوب کرد
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از سلام لردگان، سرهنگ دوم پاسدار سيد مسعود موسوي فرمانده سپاه ناحيه لردگان، در مراسم صبحگاه مشترک نيروهاي مسلح و در جمع بسيجيان اين شهرستان صبح امروز همزمان با سوم خرداد، سالروز آزادسازي خرمشهر ضمن تبريک اين روز گفت: رژيم بعثي عراق آغازگر اين نبرد نابرابر بود و در اين اقدام مردم دلاور، بسيجيان و رزمندگان بودند که شجاعانه در برابر تجاوز دشمن سينه سپر کردند.

وي اضافه کرد: با تجاوز دشمن به خاک ايران اسلامي براي دومين بار زنگ انقلاب در خوزستان به صدا درآمد و حادثه تلخ تصرف خرمشهر نيز حادثه اي بود که در اثر حرکت غلط رييس جمهوري آن زمان بني صدر رخ داد.

 موسوي اشاره داشت: بعد از عزل بني صدر، رزمندگان اسلام با رمز يا علي ابن ابيطالب توانستند خرمشهر را از چنگال رژيم بعثي عراق آزاد کنند و بار ديگر قدرت ناشي از ايمان و همدلي خود را به رخ دشمنان بکشند.

وي در ادامه به رمز موفقيت و ماندگاري حماسه سوم خرداد اشاره کرد و گفت: اگر به درستي بخواهيم سوم خرداد را بفهميم و بشناسيم، بهترين راه آن برگشت به فرمايشات امام (ره) و رهبر معظم انقلاب است زيرا سوم خرداد را حضرت امام خيلي قشنگ توصيف مي کنند. امام راحل فرمودند: که "فتح خرمشهر فتح خاک نيست بلکه فتح ارزش هاست" و "خرمشهر را خدا آزاد کرد" که اين جمله بسيار بزرگي است.

سرهنگ موسوي گفت: بيش از  30 سال از فتح خرمشهر مي گذرد، مردم نشان دادند در برابر هجمه هاي دشمن چگونه ايستادگي و در تبعيت از رهبر خود با تمام توان تلاش کردند.

وي بيان داشت: در عمليات فتح خرمشهر کشور ما هيچ امکانات و تجهيزات دفاعي نداشت و ارتش عراق رسماً با استعداد ۴۸ يگان سازمان‌دهى‌شده در قالب تيپ‌ها و لشكرهاى زرهى، مكانيزه و پياده، با پشتيبانى ۸۰۰ قبضه توپ، ۵۴۰۰ دستگاه تانك و نفربر، ۴۰۰ قبضه توپ ضدهوايى، ۳۶۶ فروند هواپيما و ۴۰۰ فروند هلى‌كوپتر به خاك ايران حمله مى‌كند.

فرمانده سپاه لردگان افزود: آنچه امام راحل به ما ياد دادند مقاومت در برابر استکبار بود و اگر امروز امنيت و آسايش را در کشور شاهد هستيم به برکت همين نگاه و مقاومت و خون شهدا است.

سيد مسعود موسوي اشاره داشت: آن چيزي که دشمن را مغلوب و منکوب کرد حضور مردم و نيروهاي انقلابي در صحنه ها و ارزش ها است.

وي گفت: اگر امروز دشمن به ذهن و فکرش خطور نمي کند که به کشور ما تجاوز کند به برکت حضور مردان و نيروهاي غيور، ولايتي و انقلابي است. امروز ما در منطقه و جزيره اي امني زندگي مي کنيم که درياي آن  پرتلاطم ناامني است فراموش نکنيم که اين انقلاب و ارزشها با خون هزاران شهيد بدست آمده است و مبادا بعضي از مسئولين به خون شهدا خيانت کنند و ارزش هاي انقلاب را به خاطر منافع شخصي زير پا بگذارند .

 فرمانده سپاه ناحيه لردگان در پايان گفت: متاسفانه صحبت هاي برخي از مسئولين باعث شد دشمن جسور شود و به منطقه نزديک شود ولي به گفته مقام معظم رهبري حضور مردم در صحنه هاي انقلاب بود که دشمن را منکوب و مغلوب کرد و نيروهاي ارزشي و انقلابي هرگز اين صحنه ها را خالي نمي گذارند.

انتهاي پيام1026ج /630 ل
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۱۳:۰۵

30 Dec 2019