۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۷
کد مطلب : ۱۵۳۰۰

گروهک تروریستی داعش دست نشانده کشورهای استکباری است /تنها هدف داعش تخریب اسلام است

یک کارشناس مسائل سیاسی گفت:گروهک تروریستی داعش دست نشانده کشورهای استکباری است و برخلاف ادعاهای خود هیچ اعتقادی به اصول اسلام نداشته و تنها هدفش تخریب اسلام است.
گروهک تروریستی داعش دست نشانده کشورهای استکباری است /تنها هدف داعش تخریب اسلام است
به گزارش جهانبین نیوز، امید نظری نیا دقایقی پیش در گفت وگو با خبر نگار هفت چشمه اظهار کرد:گروهک ترویستی داعش با نام اسلام دست به وحشیانه ترین جنایات می زند و قصد دارد با اینکار چهره اسلام را در جهان مخدوش ساخته و بین مسلمانان جدایی و تفرقه به راه اندازد.

نظری نیا یادآور شد: این گروه تکفیری و تروریستی بر خلاف ادعاهای خود هیچ اعتقادی به اصول اسلام نداشته و برای دستیابی به عقاید و اعتقادات پوچ خود حاضر هستند دست به هر جنایتی بزنند.

وی گفت: این گروهک تروریستی برای جبران شکست های مفتضحانه خود در سوریه و برای اینکه خود را از سرافکندگی این شکست ها خارج سازد وارد کشور عراق شده و به مردم بی پناه این کشور حمله ور شده است.

این کارشناس مسائل سیاسی اضافه کرد: مردم و مسئولان کشور ما باید در ارتباط با حوادثی که در ارتباط با این گروهک تروریستی در عراق در جریان است کاملا هوشیارانه برخورد کند زیرا استکبار با این اقدامات خود قصد دارد به گونه ای به ایران اسلامی ضربه وارد سازد.

انتهای پیام/س م/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۲:۴۹

29 Dec 2019