۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۱
کد مطلب : ۱۸۳۷۰
مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری:

نیروی انسانی مهمترین ظرفیت چهارمحال و بختیاری در تحقق اقتصاد مقاومتی/ سندآمایش سرزمین استان در مراحل تکمیلی است

نیروی انسانی مهمترین ظرفیت چهارمحال و بختیاری در تحقق اقتصاد مقاومتی/ سندآمایش سرزمین استان در مراحل تکمیلی است
علیرضا شجاعی، مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری چهارمحال و بختیاری در نشست خبری کمیته علمی مجمع تشخیص مصلحت نظام با خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار جهانبین‌نیوز در رابطه با سند آمایش سرزمین استان اظهار کرد: تدوین سند آمایش سرزمین استان از سه سال گذشته آغاز و در مراحل تکمیلی قرار است.

وی افزود: تدوین سند راهبردی آب استان، سند اشتغال و سند توسعه شهرستان‌ها بخشی از سند آمایش سرزمین استان است که تهیه و تکمیل شده و سایر مطالعات اصلی سند آمایش نیز در دستور کار و تکمیل شدن است.

شجاعی با بیان اینکه بخشی از سیاست‌های آمایش سرزمین، ملی است، گفت: همگام شدن با مسئولان کشور و اجرای سیاست‌های ملی بخشی دیگر از اقدامات ما در راستای تدوین و تکمیل سندآمایش سرزمین است.

مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در سال جاری اقداماتی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در استان انجام گرفته است، افزود: تشکیل اتاق‌های فکر و بهره‌‌گیری از رای و نظر نخبگان و فرهیختگان بخش‌های مختلف از مهمترین این کارها بوده است.

شجاعی، استفاده بهینه از نیروی انسانی و سرمایه‌های اجتماعی استان را شاخص‌ترین ظرفیت استان برای تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و تصریح کرد: 50 هزار جوان تحصیلکرده در کنار تجربه بزرگان استان می‎تواند ظرفیت بالایی برای تحقق این مهم باشد.

وی خاطرنشان کرد: تحبیب قلوب، برقراری آرامش اجتماعی و همگرایی جناح‌ها و قومیت‎ها از جمله کارهای انجام گرفته در استان بوده که در کنار سرمایه‌ اجتماعی موجود در استان می‎تواند کمک به‌سزایی به تحقق اقتصاد مقاومتی کند.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۴۰:۲۹

8 Feb 2020