۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹
کد مطلب : ۲۷۳۷۰
ستاد دهه فجر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری طی پیامی:

از خلق حماسه حضور مردم چهارمحال و بختیاری در آوردگاه ۲۲ بهمن قدردانی کرد

ستاد دهه فجر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری طی پیامی حضور حماسی، انقلابی و بصیرتمندانۀ مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنۀ این استان در آوردگاه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و جشن فجر ۹۴ را تجدیدمیثاقی با آرمان‌های امام راحل (ره)، شهدای گلگون‌کفن انقلاب‌ و تجدید بیعت با ولی‌امر مسلمین امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) دانست.
از خلق حماسه حضور مردم چهارمحال و بختیاری در آوردگاه ۲۲ بهمن قدردانی کرد
به گزارش جهانبین نیوز ستاد دهه فجر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری طی پیامی از خلق حماسه حضور در آوردگاه ۲۲ بهمن 94 توسط مردم چهارمحال و بختیاری تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

حضور حماسی، انقلابی و بصیرتمدانۀ مردم ولایتمدار و همیشه در صحنۀ این استان در آوردگاه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و جشن فجر ۹۴، تجدید میثاقی با آرمان‌های امام راحل عظیم‌الشأن(ره)، شهدای گلگون‌کفن انقلاب‌اسلامی و تجدید بیعت با ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) بود.

اینک در طلیعه‌ سی و هشتمین بهار آزادی و عزت و پیروزی انقلاب اسلامی در تاریخ پر فروغ و افتخارآفرین ملت بزرگ و غیور ایران، جبین شکر به پیشگاه حضرت حق می‌ساییم و از اینکه بار دیگر توفیق صدور موفقیت‌آمیز پیام انقلاب شکومند اسلامی و حضور در شعاع انوار نهضت عظیم الهی اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی را نصیب ما و ملت شجاع و انقلابی و آگاه ایران اسلامی کرد، خداوند سبحان را شاکر و سپاسگزاریم.

حضور همه‌ی اقشار از پیر و جوان، زن و مرد در صحنه حضور، آن هم در شرایطی که ۳۷ سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته است، بزرگترین نعمت الهی است که باید همه‌ی عمر را برای آن شکر گزاری کرد و ما و تمامی مسئولین استان نیز بایستی قدردان این همه شور و شعور وصف ناپذیر و لحظه شناسی و درایت و بصیرت مردم فهیم و قهرمان استان باشند.

مردم شریف و انقلابی بام ایران!

این خلق حماسۀ وحدت و حضور ملی، عمق ایمان و بصیرت، اتحاد و انسجام اسلامی‌ ملت ایران را در شکوه عزت و سربلندی نمایان کرد ؛ که با خلق حماسه‌ای دیگر در بیست و دوم بهمن ماه سال ۱۳۹۴ به صحنه انقلاب طراوت و تازگی بخشید و خونی تازه به رگ های انقلاب و جانی دوباره به پیکر نظام اسلامی داد.

در این میان نیز سپاس بیکران خود را از مسئولین محترم استان، مسئولین کمیته‌های ۳۰ گانه ستاد استان، دست‌اندرکاران ۱۳۰۰ ستاد مردمی که در عملیاتی نمودن بیش از ۴۰۰۰ عنوان برنامه در طول دهه فجر و برگزاری راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در ۱۱۷ نقطه استان تلاش نمودند و اصحاب محترم رسانه‌ها، مطبوعات،خبرگزاری‌ها به ‌ویژه صدا و سیمای مرکز استان و مدیریت هوشمندانه آن اعلام کرده؛ که با فضاسازی رسانه‌ای گسترده و تأثیرگذار و انعکاس شایسته راهپیمایی بزرگ یوم‌الله۲۲بهمن در اقصی نقاط استان، جنگ رسانه‌ای و عملیات روانی استکبار جهانی به ویژه آمریکا را ناکام گذاشته و تهدیدات بزرگ رسانه‌ای آنان را تبدیل به فرصت برای نظام و کشور نمودند.

اینک در طلیعه سی و هشتمین فجر انقلاب اسلامی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، همه این شور و شعور مردم شریف استان را پاس داشته و این حماسه عظیم را به پیشگاه ولی امر مسلمین تبریک عرض نموده و از همۀ خالقان این حماسۀ شکوهمند و فجرآفرینان، فجر باوران و فجر یاوران انقلاب اسلامی تقدیر و تشکر می‌نماید.

قطعا این رفراندوم ملی و حضور حماسی ملت در آوردگاه فجر ۳۷ بستر و زمینه‌ای، برای خلق حماسه‌ای پرشورتر مردم در انتخابات پیش روی در جمعه (هفتم اسفند ماه) مهیا می کند.

"شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری"

انتهای پیام/026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۱۰:۵۵

28 Dec 2019