۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸
کد مطلب : ۳۰۳۳۰
همزمان با آغاز سال تحصيلي جديد صورت مي‌گيرد

انتشار نخستين شماره از ماهنامه «سيماي حوزه» در چهارمحال و بختياري

مسؤول روابط عمومي مديريت حوزه علميه خواهران چهارمحال و بختياري گفت: نخستين ماهنامه خبري، فرهنگي و بصيرتي مديريت حوزه علميه اين استان با عنوان سيماي حوزه، همزمان با آغاز سال تحصيلي جديد منتشر مي‌شود.
انتشار نخستين شماره از ماهنامه «سيماي حوزه» در چهارمحال و بختياري
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از مشکات برين سجاد محمدي، مسؤول روابط عمومي مديريت حوزه علميه خواهران چهارمحال و بختياري، در حاشيه سفر مدير استاني حوزه علميه خواهران اين استان به شهرستان لردگان، با رابط خبري مدرسه علميه خواهران اين شهر ديدار و گفت‌وگو کرد.
 
وي با تأکيد بر اينکه يکي از مهمترين نيازهاي امروز حوزه‌هاي علميه خواهران بحث اطلاع‌رساني است، تصريح کرد: به يقين اطلاع‌رساني درست و به موقع نقش غيرقابل‌انکاري در رشد و ارتقاء همه‌جانبه حوزه‌هاي علميه خواهران خواهد داشت.
 
محمدي با اشاره به اينکه حوزه‌هاي علميه خواهران بايد جايگاه واقعي خود را در جامعه پيدا کنند و اين از ضرورت‌ها است، تصريح کرد: متأسفانه تا به امروز از ظرفيت واقعي حوزه‌هاي علميه خواهران در بين عموم مردم آن چنان که بايد استفاده نشده است و اين به خاطر عدم شناخت مردم و خانواده‌ها نسبت به رسالت‌هاي حوزه‌هاي علميه است.
 
وي با تأکيد بر اينکه بايد فعاليت‌ها، برنامه‌ها و رسالت‌هاي حوزه علميه خواهران بيشتر و بهتر براي مردم معرفي و تبيين شوند تا مورد استقبال جوانان قرار گيرند، افزود: به يقين اگر جايگاه حوزه‌هاي علميه خواهران در بين خانواده‌ها و خصوصا جوانان بهتر تشريح شود و ديد عموم مردم نسبت به اين مجموعه‌هاي ديني و معنوي اصلاح و مورد استقبال عمومي قرار گيرد، بسياري از مشکلات امروز جامعه در همه عرصه‌ها برطرف مي‌شود.
 
مسؤول روابط عمومي مديريت حوزه علميه خواهران چهارمحال و بختياري در ادامه با تأکيد بر اينکه رابطان خبري مدارس علميه بايد اهتمام ويژه‌اي نسبت به انعکاس اخبار و فعاليت‌ها داشته باشند، ابراز کرد: نخستين ماهنامه خبري، فرهنگي و بصيرتي مديريت حوزه علميه اين استان با عنوان سيماي حوزه، همزمان با آغاز سال تحصيلي جديد منتشر مي‌شود.
 
اين مقام مسؤول با اشاره به فعاليت‌هاي ارزنده مرکز مديريت حوزه‌هاي علميه خواهران کشور در عرصه فضاي مجازي، همکاري مستمر رابطان خبري با شبکه کوثر نيوز را ضروري دانست و اظهار کرد: يکي از مهمترين عرصه‌هايي که امروز مورد توجه جدي دشمن قرار گرفته است، فضاي مجازي است که مي‌طلبد در اين راستا نيز حوزه‌هاي علميه با همه توان وارد ميدان عمل شوند و مديريت فضاي مجازي را به دست بگيرند.
 
انتهاي پيام1026ج /1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۰۳:۵۴

14 Feb 2020