۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶
کد مطلب : ۳۲۴۰۰
در چهار محال و بختياري

جمع آوري 637 ميليون ريال جمع آوري کمک هاي مردمي به مرکز نيکوکاري

637 ميليون ريال کمک هاي مردمي به مراکز نيکوکاري جمع آوري شد که کميته امداد با تهيه و اهداي بسته‌هاي غذايي، تامين برخي از ملزومات فرهنگي در تلاش است تا نشاط و شادماني را در بين خانواده‌هاي تحت حمايت اين نهاد جاري کند.
جمع آوري 637 ميليون ريال جمع آوري کمک هاي مردمي به مرکز نيکوکاري
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ محسن سليمي معاون مشارکت هاي مردمي کميته امداد چهارمحال و بختياري اظهار کرد: نيکوکارن و خيران با شماره گيري کد #۰۳۸*۸۸۷۷* مي توانند کمک هاي خود را بصورت الکترونيکي اهداء نمايند.

وي تصريح کرد: ميزان کمک هاي جمع آوري شده در ۳۳ مرکز نيکوکاري سطح استان، ۶۳۷ ميليون ريال است.

سليمي ادامه داد: بيشترين درآمد به ترتيب در مراکز نيکوکاري فرخ شهر، مسجد جامع شهرکرد و طاقانک است.

وي با اشاره به اينکه بيشترين کمک ها به ترتيب در شهرستان هاي لردگان، بن و فارسان بوده است بيان داشت: کمک هاي مردمي در دفاتر کميته امداد، ۳۷۲ ميليون ريال است.

سليمي يادآور شد: حديث از حضرت رسول اکرم (ص) که مي فرمايند «برترين اعمال از نظر خداوند، خنک ساختن دل هاي سوخته تشنگان و سير کردن شکم هاي گرسنه است. سوگند به آن که هستي محمّد در اختيار اوست، به من ايمان نياورده آن که سير بخوابد و برادر مسلمان يا همسايه اش گرسنه باشد»، هر ايراني و مسلمان را بر اين مي دارد تا اين شب را بهانه اي سازد براي محقق کردن امر مهم انفاق و مسرور کردن دل افرادي که به دليل اقتصادي توانايي جشن گرفتن اين شب ها را ندارند.

وي عنوان کرد: يکي از آيين‌هاي زيبا در چهارمحال و بختياري جمع‌آوري کمک‌هاي مردمي براي قشر ضعيف جامعه بوده که با نزديک شدن به روزهاي پاياني فصل رنگ‌ها و شروع زمستان سرد، شهروندان در قالب مراکز نيکوکاري و دفاتر کميته امداد کمک هاي خود را به دست محرومان جامعه مي رسانند.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۱۲:۵۴

30 Dec 2019