۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲
کد مطلب : ۳۶۴۶۰
نماز جمعه لردگان

اين امنيت و آسايشي که در مملکت ما وجود دارد مديون خون پاک شهداي همچون شهيد حججي است

امام جمعه لردگان گفت: ملت ايران هر کجا که صداي يک مظلومي را بشنود که نياز به کمک داشته باشد از او ياري خواهد کرد و او را حمايت مي کند.
اين امنيت و آسايشي که در مملکت ما وجود دارد مديون خون پاک شهداي همچون شهيد حججي است
به گزارش  جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سلام لردگان، حجت الاسلام تاج زاد امام جمعه لردگان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته گفت: بعضي ها در کتب خود در زمان امام حسين (ع) هدف از قيام و واقعه کربلا را حکومت اسلامي بيان کردند و بعضي ها هم کشته شدن و شهيد شدن امام حسين (ع)، در صورتي که هدف واقعي امام حسين(ع) اين بود که به تمام عالم بفهماند که يزيد صلاحيت حاکميت بر زمين را ندارد ،  امام حسين (ع) براي احياي امر به معروف و نهي از منکر و اصلاح جامعه و برقراري حکومت اسلامي در سايه عدل قيام کرده است.

وي در خطبه دوم در خصوص شهيد حججي گفت: تشيع جنازه وي در نجف آباد حدود 4 کيلومتر جمعيت را در بر مي گرفت و او شهيدي است که مقام معظم رهبري(مدظله العالي) به زيارت ايشان آمد و خصوصيات اين شهيد را بسيار با ارزش و والا بيان داشتند.

تاج زاد در ادامه گفت: آمريکا ضربه هاي سنگيني از جمهوري اسلامي خورده است و دست بردار هم نمي باشد و تمام اين نقشه هاي که در خاورميانه طراحي مي شود نقشه ها و توطئه هاي آمريکا و صهيونيسم است که تمام آنها با يک اشاره مقام معظم رهبري نقش برآب مي شوند و به هم مي پاشد.

وي گفت: ملت ايران هر کجا که صداي يک مظلومي را بشنود که نياز به کمک داشته باشد از او ياري خواهد کرد و او را حمايت مي کند.

امام جمعه لردگان گفت: اين امنيت و آسايشي که در مملکت ما وجود دارد مديون خون پاک شهداي همچون شهيد حججي مي باشد.

وي گفت: مردم بيدار هستند و بصيرت دارند و تا جمهوري اسلامي است فکر تجزيه کشورها بايد از ذهن مستکبران دور شود.

تازج زاد در پايان بانداشت: بارزاني ها دلخوش به حمايت صهيونيسم و آمريکا نداشته باشند زيرا مثل دستمال نجسي مي مانند که وقتي ديگر کار نداد آن را دور مي اندازند.

انتهاي خبر/630 ل
 
مرجع : پایگاه خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۰۸:۲۷

10 Jan 2020