۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۹
کد مطلب : ۱۴۹۵۰
جانشین فرمانده ناحیه شهرکرد:

اعزام ۱۶۵۰زائر از شهرستان شهرکرد به مراسم ارتحال امام‌خمینی(ره)

جانشین فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد از اعزام ۱۶۵۰ نفر از مردم شهرستان شهرکرد برای شرکت در مراسم ارتحال معمار کبیر انقلاب خبر داد.
اعزام ۱۶۵۰زائر از شهرستان شهرکرد به مراسم ارتحال امام‌خمینی(ره)
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مشکات برین از شهرکرد، موسی انصاری عصر امروز در مراسم بدرقه زائران مرقد مطهر امام خمینی (ره) از مقابل مصلای شهرکرد به تهران اظهار کرد: نیروهای سپاه ناحیه شهرکرد بر خود افتخار و ارج دانسته که میراث دار ارزش های اسلامی باشند.

وی افزود: کاروان اعزامی از شهرستان شهرکرد متشکل از ۱۶۵۰زائر با ۴۱دستگاه اتوبوس می باشد که در این بین ۸۴ نفر اعزامی از حوزه حضرت ام البنین(س) و ۸۰ نفر از حوزه حضرت زهرا(س) می باشند که این تعداد به نمایندگی از سوی بسیج جامعه زنان در مراسم حضور دارند.
انصاری با بیان اینکه بیشتر زائران از نسل نوجوان و جوان هستند، گفت: با اینکه خیلی از این زائران امام(ره) را ندیده اند ولی عشق به ایشان آنها را سمت خود می کشد و این موضوع نشان دهنده معرفت و شناخت بسیار خوب جوانان و نوجوانان از امام(ره) و انقلاب اسلامی است و اشتیاق آنها را برای شنیدن سخنان مقام معظم رهبری در روز مراسم نشان می دهد.

موسی انصاری بیان کرد: همچنین در طول مسیر ویدئوکلیپ ها و فیلم های مذهبی در ارتباط با انقلاب اسلامی، نقش و جایگاه امام راحل و مقام معظم رهبری و شناخت بیشتر منافقان و دشمنان کشور پخش خواهد شد و زائران از آن بهره مند می شوند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۱۲:۴۲

30 Dec 2019