۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۰
کد مطلب : ۲۱۱۳۲
رییس بازرسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس :

همه مردم متولی حفظ ارزش‌های دفاع مقدس هستند

رییس بازرسی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سراسر جهان را خواستار شد و گفت: همه مردم متولی حفظ ارزش‌های دفاع مقدس هستند.
همه مردم متولی حفظ ارزش‌های دفاع مقدس هستند
به گزارش جهانبین نیوز؛ حسین استاد در دیدار با استاندار چهارمحال و بختیاری با یادآوری دوران دفاع مقدس، جنگ را یک قدرت نمایی دانست که در آن قدرت خدا به اثبات رسید.

وی افزود: همه دنیا جمع شدند تا طی یک ماه انقلاب تازه تاسیس ایران را شکست دهند اما با اراده خدا هدف آنان محقق نشد.

استاد خاطرنشان کرد: بسیاری از صحنه‌‎هایی که در دنیا خلق می‌شود قدرت نمایی خداوند است و متفکران زیادی نیز به این قدرت پی‌برده‎اند.

وی با اشاره به تحریم‌های ناعادلانه استکبار علیه ایران،افزود: در زمینه تحریم نیز خداوند به ملت ایران نیرو برای ایستادگی داده است و این عدم تسلیم در برابر استکبار نشان از قدرت و عنایت خدا است.

استاد اظهارکرد: با وجود تلاش دشمنان برای به زانو درآوردن ایران اسلامی اکنون ما جزو کشورهای مطرح جهان هستیم.

رییس بازرسی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تاکید بر لزوم شناسایی و حفظ ارزش‌های دفاع مقدس، انتشار این ارزش‎ها در سراسر جهان را نیز خواستار شد.

استاد گفت: طبق فرمایش امام راحل و مقام معظم رهبری، این انقلاب از انقلاب کربلا نشات گرفته و پایه گذار انقلاب حضرت مهدی(عج) است بنابراین همه مردم متولی حفظ ارزش‌های دفاع مقدس هستند.

وی همچنین توجه به خانواده شهدا را یک تکلیف دانست و تصریح کرد: این حرکت آغاز کننده فصل جدیدی است که سبب می شود بنیاد به جایگاه مطلوب خود برسد.
انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۴۰:۰۷

22 Jan 2020