۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱
کد مطلب : ۲۸۱۶۲
با حذف بلماضی و لوپتگی صورت گرفت؛

کی روش گزینه اصلی روی میز برای هدایت الجزایر

بنا بر ادعا یکی از رسانه‌های الجزایر دو گزینه احتمالی هدایت تیم‌ملی این کشور حذف شدند.
کی روش گزینه اصلی روی میز برای هدایت الجزایر
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از سرویس ورزشی جام نیـوز، پس از آنکه یک روزنامه الجزایری دو روز پیش از منابع نزدیک به فدراسیون فوتبال الجزایر خبر داد که کارلوس کی‌روش سرمربی تیم‌ملی کشورمان رزومه خود را به فدراسیون این کشور فرستاده است و مدیر برنامه این سرمربی پرتغالی در حال مذاکره با فدراسیون این کشور است تا به توافق برسند که هدایت تیم‌ملی الجزایر را برعهده بگیرد.

در جدیدترین خبر جمال بلماضی سرمربی لخویا قطر که یکی از گزینه‌های هدایت تیم‌ملی الجزایر بود بنا بر گزارش روزنامه "الشروق الریاضی" الجزایر به نقل از منابع موثق اعلام کرد که پیشنهاد فدراسیون این کشور به سرمربی لخویا کذب است.

این روزنامه الجزایری در ادامه خبر جدیدی را ارائه داد و نوشت: محمد روراوه رئیس فدراسیون فوتبال الجزایر رسما با جولن لوپتگی سرمربی سابق پورتو تماس گرفته است ولی این سرمربی اسپانیایی حاضر نیست به الجزایر بیاد.

گفتنی است، در صورتی که ادعای رسانه‌های الجزایری صحت داشته باشد منتظر بمانیم تا در نشست هیأت رئیسه با سرمربی تیم ملی که امروز برگزار می‌شود چه اتفاقی می‌افتد. شاید کار به گونه‌ای پیش برود که حتی امکان جدایی کی‌روش از تیم ملی ایران نیز وجود داشته باشد.

کی‌روش ۳ روز پیش در صفحه مجازی خود متنی را منتشر کرده بود که حکایت از خداحافظی از تیم ملی داشت و حتی همان روز در جمع خبرنگاران نیز با اشاره به طبقه سوم فدراسیون (طبقه‌ای که دبیرکل فدراسیون در آن کار می‌کند) اعلام کرد که آنها بردند!

با توجه به این خبر از روزنامه الشروق دو گزینه بلماضی و لوپتگی از هدایت تیم‌ملی الجزایر کنار رفت و گزینه‌ هدایت کی‌روش قوت گرفته است.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۴۲:۰۵

30 Dec 2019