۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸
کد مطلب : ۳۴۸۲۲
کارشناس مسائل فرهنگي در اردل:

امام خميني (ره) سکان دار تفکر بيداري اسلامي در جهان بيدادگر است

کارشناس مسائل فرهنگي در اردل گفت: فکر و انديشه ي الهي امام خميني(ره) باعث شد تا يک انقلاب مردمي را در کشور به حرکت درآورد و مردم را از زير دست حکومت هاي ظالم رها سازد.
امام خميني (ره) سکان دار تفکر بيداري اسلامي در جهان بيدادگر است
به گزارش جهانبین نیوز، غلامرضا اميدزاده يکي از فعالان فرهنگي شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه ضمن تسليت ايام ارتحال ملکوتي حضرت امام خميني (ره) افزود: امام خميني (ره) از نظر فکري، اسلام اصيل را پايگاه و خواستگاه ملي خود قرار داد و اسلام ناب محمدي را که توانست دنيا را تکان بدهد و موج جديدي را در دنياي بشريت ايجاد نمايد و نسل جديدي را پرورش دهد.

اميدزاده اظهار کرد: در حقيقت امام خميني (ره) معمار تشکيل تفکر اسلامي بوده و با پتانسيلي که در جهان اسلام وجود داشت، توانست اين تفکر اسلامي از نو مطرح نمايد.

وي با بيان اينکه امام خميني (ره) سکان دار تفکر بيداري اسلامي در جهان بيدادگر است بيان کرد: امام خميني (ره) به همه ملل مسلمان و آزاديخواه در سراسر جهان، روحيه ايثار و پاسداري از حق و نجات از زير يوغ مستکبران را عملي نموده، فرياد عدالت خواهي در عالم سرداد و پيروزي مستضعفين بر مستکبران و زورگويان را نويد داد.

اين فعال فرهنگي گفت: بيداري امروز در جهان اسلام نتيجه همان خودباوري است که حضرت امام خميني (ره) به ملت ها ارائه کردند.

اميدزاده يکي از شعارهاي اصلي بينان گذار انقلاب اسلامي ايران را خودباوري ملت ها عنوان و تصريح کرد: امام خميني (ره) مي خواست که تمام ملت هاي مسلمان خودباور شوند و خود را بشناسند و هر ملتي که بعد از انقلاب امام خميني (ره ) خود را دريافت، ديديم که هويت پيدا کرد و به عزت رسيد.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۱۱:۵۳

30 Dec 2019