۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۶
کد مطلب : ۲۴۰۱۲
خطيب نماز جمعه بروجن:

28 مرداد يک روز ننگين و سياه در تاريخ ايران اسلامي است

خطيب نماز جمعه بروجن گفت: کودتاي آمريکايي انگليسي 28 مرداد يک روز ننگين و سياه در تاريخ ايران اسلامي است اگر مردم به صحنه مي آمدند 25 سال ديکتاتوري سياه، از بين رفتن دوران حساس حکومت و هدر رفتن ثروت هاي مادي و معنوي را تجربه نميکردند.
28 مرداد يک روز ننگين و سياه در تاريخ ايران اسلامي است
به گزارش جهانبین به نقل از کلار، حجت الاسلام غلامعلي حسين نژاديان در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن به يکي از شرط هاي بد توافق هسته اي اشاره کرد و گفت: در توافق هسته اي ديپلمات هاي کشورمان پذيرفته اند که ايران حق فروش سلاح به حماس، جوانان حزب ا... لبنان و يمن را ندارد در صورتي که مذاکرات صرفا در مورد مسائل هسته اي بود نه چيز ديگر!

حجت الاسلام حسين نژاديان، فرجامي که در انتظار برجام( برنامه جامع اقدام مشترک) است را بسيار مهم دانست و گفت: برخلاف نظر برخي از سياستمداران با توافق هسته اي تمام مشکلات کشور حل نميشود.

وي به تشريح نقاط قوت و ضعف جمع بندي مذاکرات هسته اي پرداخت و گفت: توافق هسته اي نبايد به گونه اي باشد که در کشور منجر به ايجاد تفرقه و دو دستگي شود که اين همان خواسته آمريکا است.

خطيب نماز جمعه بروجن با بيان اين که آمريکا دشمن ملت ايران است، تصريح کرد: آمريکا دست از حمايت اسرائيل و دشمني با جهان اسلام بر نميدارد.

حسين نژاديان گفت: اگر با اقدامات کشورهاي ۱+۵ سرعت و شتاب غني سازي در ايران کند شد و تحريم ها تا چندين سال ادامه پيدا کرد نبايد موجب نا اميدي جوانان در کشور شود.

حجت الاسلام حسين نژاديان با بيان اين که سياست هاي ايران بر خلاف سياست هاي شيطنت آميز آمريکاست، ادامه داد: آمريکا دائما از تروريست ها حمايت ميکند و ما تا جايي که ميتوانيم بايد از ملت هاي مظلوم حمايت و دفاع کنيم .

وي با اشاره به کودتاي ۲۸ مرداد گفت: کودتاي آمريکايي انگليسي ۲۸ مرداد يک روز ننگين و سياه در تاريخ ايران اسلامي است که براي بازگرداندن محمدرضا شاه خائن به حکومت صورت گرفت.

حسين نژاديان گفت: با کودتاي ۲۸ مرداد حکومت مصدق سرنگون شد و اگر مردم در صحنه بودند ۲۵ سال ديکتاتوري سياه، از بين رفتن دوران حساس حکومت و هدر رفتن ثروت هاي مادي و معنوي را تجربه نميکردند.

وي اضافه کرد: امروز ديگر مثل آن دوران نيست، مردم خصوصا جوانان در صحنه حضور دارند و اين موضوع را کشورهاي غربي به خوبي فهميده اند.

خطيب نماز جمعه بروجن با يادآور شدن روز مقاومت، پيروزي حزب ا... لبنان بر ارتش متجاوز و خونخوار اسرائيل در جنگ ۳۳ روزه، اظهار داشت: بعد از شکست فضاحت بار رژيم پوشالي اسرائيل قيام ملت هاي مصر، تونس، ليبي و کشورهاي ديگر عربي يکي پس از ديگري شروع شد.

حجت الاسلام حسين نژاديان گفت: بيداري اسلامي، مقاومت جهاني عليه صهيونيسم و زياد شدن اميد به پيروزي در ميان جوانان عرب از دستاوردهاي جنگ ۳۳ روزه لبنان بود.

حسين نژاديان با ياد آور شدن ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) روز دختران، ادامه داد: دختران امروز زنان فرداي جامعه ما و جهان اسلام هستند.

خطيب نماز جمعه بروجن گفت: بنابر رهنمودهاي مقام معظم رهبري نگاه فرهنگ غرب به زن يک نگاه اهانت آميز است امروز غربي ها خجالت نميکشند مساله همجنس بازي را به عنوان يک ارزش مطرح ميکنند.

حسين نژاديان نگاه غرب به زن را نگاه ناقص و گمراه کننده خواند و افزود: نگاه اسلام به زن نگاهي عزت بخش، کرامت بخش و استقلال دهنده به هويت و شخصيت زن است.


انتهاي پيام1020ج /۵۴۰/ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۱۱:۴۶

30 Dec 2019