۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹
کد مطلب : ۳۴۰۰۲
معاون حقوقي، مجلس و امور استان‌هاي دانشگاه پيام نور:

تبديل وضعيت کارکنان و اعضاي هيأت علمي دانشگاه پيام نور

معاون حقوقي، مجلس و امور استان‌هاي دانشگاه پيام نور گفت: در سال ۹۵، يک هزار و يکصد کارمند شرکت کننده در آزمون ادواري دانشگاه، پيماني شدند و براي تبديل وضعيت پنج هزار نيروي شرکتي و قراردادي نيز در سال جاري اقدام مي‌شود.
تبديل وضعيت کارکنان و اعضاي هيأت علمي دانشگاه پيام نور
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد؛ محمدحسن دوگاني معاون حقوقي، مجلس و امور استان‌هاي دانشگاه پيام نور در آيين تکريم و معارفه رئيس دانشگاه پيام نور چهارمحال و بختياري، از برنامه ريزي براي گسترش دوره‌هاي علمي و آموزشي بين المللي در اين دانشگاه خبر داد.

وي گفت: دانشگاه پيام نور اين دوره‌هاي يبن المللي را به صورت مشترک با دانشگاه‌هاي کشورهاي اسلامي، حاشيه خليج فارس، هند، مالزي و کانادا و به شيوه نيمه حضوري و مجازي برگزار مي‌کند.

دوگاني با اشاره به تبديل وضعيت کارکنان و اعضاي هيأت علمي دانشگاه پيام نور هم افزود: در سال ۹۵، يک هزار و يکصد کارمند شرکت کننده در آزمون ادواري دانشگاه، پيماني شدند و براي تبديل وضعيت پنج هزار نيروي شرکتي و قراردادي نيز در سال جاري اقدام مي‌شود.

وي اضافه کرد: در اين راستا شروط تبديل وضعيت اعضاي هيئت علمي پيماني حذف مي‌گردد.

گفتني است: در اين آيين در محل سالن اجتماعات دانشگاه پيام نور مزکز شهرکرد، طي حکمي از سوي علي اصغر رستمي ابوسعيدي رئيس دانشگاه پيام نور کشور، عليرضا آبرود به عنوان سرپرست دانشگاه پيام نور چهارمحال و بختياري معرفي، و از خدمات سه ساله حسينعلي قجري رئيس سابق اين واحد دانشگاهي قدرداني شد.

انتهاي پيام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۴۷:۵۵

29 Dec 2019