۰
plusresetminus
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: یکهزار و ۷۰۰ طرح نیمه تمام در استان چهارمحال و بختیاری وجود دارد که ۵ تا ۱۰ سال زمان نیاز است تا این پروژه ها به بهره برداری برسد.
وجود ۱۷۰۰ طرح نیمه تمام در چهارمحال و بختیاری / ۱۰ سال برای اتمام پروژه های نیمه تمام زمان نیاز است
به گزارش جهانبین نیوز؛ اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختياري در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری با اشاره به نياز استان به سرمايه گذاري بخش خصوصي گفت: اين استان يکهزار و ۷۰۰ طرح نيمه تمام دارد که نيازمند سرمايه گذاري است.

وی تاکيد کرد: براي تکميل و بهره برداري از اين تعداد طرح نيمه تمام با قيمت امسال ۱۰ هزار ميليارد ريال و براي بهره برداري از آنها نيازمند ۵ تا ۱۰ سال زمان است.

وي افزود: براي تسريع در روند تکميل و بهره برداري از طرح هاي نيمه تمام چهارمحال و بختياري بايد بخش خصوصي به مشارکت گرفته شود.

عباسي تصريح کرد: بررسي دلايل پرداخت نشدن تسهيلات اشغالزايي در سال جاري بايد به طور دقيق و کارشناسي بررسي شود.

وي با اشاره به ضرورت واگذاري طرح هاي دولتي به بخش خصوصي يادآور شد: از اين پس مديران کل دستگاه هاي اجرايي چهارمحال و بختياري در اين خصوص ارزيابي خواهند شد.

استاندار چهارمحال و بختياري اظهار کرد: نشستي با فعالان رسانه هاي گروهي استان برگزار و نسبت به اطلاع رساني در خصوص بهره مندي از تسهيلات بانکي اقدام شود.

وي گفت: براي تبيين سياست هاي جديد، تقويت نشاط و اميد در جامعه، حفظ فاصله با رسانه ها، پيشگيري از نقدهاي منصفانه و اطلاع رساني سريع، شفاف و به موقع نشست هاي خبري با خبرنگاران برگزار شود.

عباسي تاکيد کرد: مديران کل و مسئولان دستگاه هاي اجرايي چهارمحال و بختياري بايد ضمن برگزاري نشست خبري با فعالان رسانه اي نسبت به پرداخت معوقات و بدهي هاي خود به مطبوعات اقدام کنند.

وي افزود: نرخ بيکاري و نرخ مشارکت چهارمحال و بختياري تبيين و با ساير استان ها مقايسه شود.

استاندار چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: تسهيلات روستايي وعشايري اين استان هنوز به طور جدي پيگيري و جذب نشده است.

وي افزود: مديران کل و مسئولان دستگاه هاي اجرايي چهارمحال و بختياري هر چه سريع تر نسبت به واگذاري طرح هاي قابل سپردن به بخش خصوصي اقدام کنند.

عباسي تاکيد کرد: توجه به ظرفيت هاي مختلف چهارمحال و بختياري مانند وجود معادن فراوان در شهرستان فارسان ضروري و تأمين زيرساخت هاي آب، برق و گاز اين شهرستان ضرورت دارد.

انتهای پیام/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۳۲:۳۸

27 Dec 2019