۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۳
کد مطلب : ۲۶۲۷۲

راهپيمايي نمازگزاران فارساني در محکوميت کشتار شيعيان نيجريه

مردم با ايمان فارساني بعداز نماز دشمن شکن جمعه با ابرپایی راهپيمايي کشتارمظلومانه شيعيان نيجريه به دست گروه تکفيري داعش را محکوم کردند.
راهپيمايي نمازگزاران فارساني در محکوميت کشتار شيعيان نيجريه
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  پيرغار٬ خيل عظيم مردم نمازگزار پس از اتمام نماز جمعه با سر دادن شعار هاي کوبنده جنايات اخير امريکا و کشتار شيعيان نيجريه را محکوم نمودند و انزجار ملت ايران را از بي تفاوتي سازمان ملل و شوراي امنيت نسبت به اين رفتار ظالمانه اعلام و احساس هم دردي با ملت مظلوم و شيعه کشور نيجريه ابراز کردند.
 
تظاهر کنندگان با شعارهاي تکفيري حرامي مرگت باد٬ اي آمريکاي ناپاک مرگ به نيرنگ تو خون جهانيان مظلوم مي‌چکد از چنگ تو٬ جنايت اسرائيل جنايت آمريکاست٬ کشتار و قتل وغارت سياست آمريکاست٬ آتش به جان مردم از شرر آمريکاست٬ مرگ بر آمريکا مسير راهپيماي را پيموده ودر پايان باخواندن بيانيه حمايت مردم ايران اسلامي را با شيعيان زجر ديده آفريقا اعلام داشتند.

ارتش نيجريه به‌ بهانه اينکه شيعيان اين کشور سد راه کاروان ارتش شده‌، اقدام به کشتار شيعيان اين کشور کرده و صدها مسلمان شيعه را پس از قتل‌عام در گورهاي دسته‌جمعي دفن کرده است.

همچنين ارتش نيجريه در پي اين جنايات، شيخ "ابراهيم الزکزاکي" رهبر شيعيان نيجريه را نيز دستگير و به‌ شدت مجروح کرده است. اين اقدامات ارتش و دولت نيجريه خشم شيعيان در ايران و نقاط جهان را برانگيخته است.

انتهای پیام1020ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۴۵:۰۴

31 Jan 2020