۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷
کد مطلب : ۲۳۲۰۲
امام جمعه شهر سامان/

تيم مذاکره کننده درگير شدن در يک فرايند طولاني اعتماد سازي را نبايد بپذيرد

امام جمعه شهر سامان گفت: مجلس با تصويب طرح هسته اي به دنبال اين است که تيم مذاکره کننده شرايط توافق خوب را مد نظر قرار دهد.
تيم مذاکره کننده درگير شدن در يک فرايند طولاني اعتماد سازي را نبايد بپذيرد
به گزارش جهانبین نیوز حجت الاسلام و المسلمين محسن ملک پور در گفتگو با سامان ما با بيان اينکه مجلس با تصويب طرح هسته اي به دنبال اين است که تيم مذاکره کننده شرايط توافق خوب را مد نظر داشته قرار دهد، اظهار داشت: توافق خوب يعين اينکه تمام تحريم ها يک جا و همزمان لغو شود و دستاورد هاي هسته اي در حد نياز واقعي حفظ شود و مانعي براي تحقيقات امور هسته اي وجود نداشته باشد.

وي با بيان اينکه هيچ گونه نظارتي فراتر از مقررات و عرف بين اللملي اعمال نشود ، عنوان کرد: هيچ گونه نظارتي و محدوديتي براي نيرو هاي مسلح پذيرفته نسيت و توافق هسته اي بايد برگشت پذير باشد.

ملک پور با بيان اينکه مجلس بايد شرايط توافق خوب بدست امده مسئولين را مد نظر داشته باشد ، تصريح کرد: نگراني بي جا و ساختگي امريکا نبايد به رسيمت شناخته شود و تيم مذاکره کننده درگير شدن در يک فرايند طولاني اعتماد سازي را نبايد بپذيرد.

امام جمعه شهر سامان با بيان اينکه انتظارات و مطالبات و توافقات نهايي کاملا منطقي بيان شود ، افزود: از بالا بردن توقعات مردم پرهيز شود.

وي با اشاره بر اينکه در مذاکرات بايد طوري عمل کنيم که بتوانيم بدون توافق و حتي با تحريم ها کشور را داره کينيم و اين پيام به دشمن داده شود.

ملک پور با بيان اينکه تيم مذاکره کننده تلاش هاي در راستاي مذاکرات داشته است، تصريح کرد: مردم همانگونه که از يک توافق خوب استقبال مي کنند اما با همان قدرت به توافق بد که امضاء شود نه خواهند گفت.



انتهاي پيام1020ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۰۷:۰۵

29 Dec 2019