۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲
کد مطلب : ۳۸۲۴۲
در چهارمحال و بختياري

دستگيري متخلفان قطع درختان جنگلي بلوط در منطقه حفاظت شده هلن

مديرکل محيط زيست چهارمحال و بختياري گفت: با تلاش شبانه مأموران يگان حفاظت محيط زيست استان، متخلفان قطع درختان جنگلي شناسايي و دستگير شدند.
دستگيري متخلفان قطع درختان جنگلي بلوط در منطقه حفاظت شده هلن
به گزارش جهانبین نیوز؛ شهرام احمدي مديرکل محيط زيست چهارمحال و بختياري در گفتگو با خبرنگار بام ايران خبر؛ اظهارداشت: با تلاش مأموران يگان حفاظت محيط زيست، متخلفان قطع درختان جنگلي در منطقه حفاظت شده جنگلي هلن شهرستان کيار دستگير شدند.

وي تصریح کرد: مأموران درحين انجام گشت و کنترل شبانه در اين منطقه جنگلي چند متخلف را در حين حمل چوب جنگلي شناسايي و دستگير کردند.

مديرکل حفاظت محيط زيست استان افزود: مأموران اين متخلفان سودجو را به همراه ادوات قطع درخت و حمل چوب دستگير و پس از تشکيل پرونده جهت طي مراحل قانوني به مراجع قضايي تحويل دادند.

احمدي در پايان با اشاره به کشف و تخريب ۱۱ فقره کوره زغال در اين منطقه خواستار همکاري مردم با مأموران يگان حفاظت محيط زيست در حفظ و حراست از محيط زيست و جلوگيري از تخريب آن شد.

منطقه حفاظت شده هلن که به اسم يکي از پرستاران قديمي نامگذاري شده است به عنوان يکي از مناطق حفاظت شده داراي ارزش هاي مهم زيست محيطي است.

اين منطقه با ۴۰ هزار هکتار وسعت پس از سبزکوه دومين منطقه حفاظت شده چهارمحال و بختياري است، که درمحدوده شهرستان هاي اردل، لردگان و کيار با فاصله تقريبي ۱۱۰ کيلومتري از مرکز استان واقع شده است.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۴۷:۵۷

29 Jan 2020