۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷
کد مطلب : ۳۳۶۵۲
فرمانده سپاه ناحيه شهرکرد:

300 دانش‌آموز شهرکردي به راهيان نور اعزام شدند

فرمانده سپاه ناحيه شهرکرد از اعزام 300 دانش‌آموز پسر ناحيه دو آموزش و پرورش اين شهرستان به مناطق عملياتي جنوب غرب کشور خبر داد.
300 دانش‌آموز شهرکردي به راهيان نور اعزام شدند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ سرهنگ پاسدار اسماعيل مولوي، در حاشيه اعزام دانش‌آموزان شهرستان شهرکرد به اردوي راهيان نور، گفت: خوشحاليم که در آستانه نوروز ۹۶، در برنامه‌اي با عنوان "نوروزي با شهدا"،‌ افتخار اعزام کاروان راهيان نور دانش‌آموزي را کسب کرده‌ايم.

وي، افزود:‌ حدود ۳۰۰ دانش‌آموز پسر از آموزشگاه‌هاي متوسطه ناحيه دو آموزش و پرورش شهرستان شهرکرد امروز با بدرقه نماينده ولي‌فقيه در استان چهارمحال و بختياري و امام جمعه محترم شهرکرد در قالب هفت دستگاه اتوبوس عازم بازديد از مناطق عملياتي جنوب غرب کشور شدند.

مولوي، ادامه داد: اردوهاي راهيان نور با هدف آشنايي بيشتر نسل جوان با رشادت‌هاي رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و مقابله با تهاجم فرهنگي دشمنان و استکبار جهاني برگزار مي‌شود که امروزه جوانان ما را نشانه گرفته‌اند.

وي،‌گفت:‌ علاوه‌بر برنامه‌هاي متنوع اعتقادي فرهنگي، بازديد از زيارتگاه‌هاي شهدا در مناطق عملياتي فتح‌المبين، شلمچه،‌ معراج شهداي اهواز،‌ اروندکنار و حضور در رزمايش فرهنگي رزمي بصيرتي شبانه براي زائران سرزمين نور در اين اردوي سه روزه پيش‌بيني شده است.

در اين روز، حجت الاسلام و المسلمين محمدعلي نکونام، نماينده ولي‌فقيه در استان چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهرکرد دانش‌آموزان اعزامي به سرزمين نور را بدرقه کرد.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۵۷:۱۲

31 Jan 2020