۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱
کد مطلب : ۳۹۶۹۲
مردم شهر باباحيدر

مردم مخالف انتقال آب نيستند با مسير انتقال آب مخالف هستند

خط انتقال آب به روستاها و شهرهاي شهرستان فارسان در حال انجام هست مردم باباحيدر و اهالي خيابان 16 متري اين شهرخواستار توقف انتقال مسير آب از اين خيابان هستند و مخالف انتقال آب نيستند.
مردم مخالف انتقال آب نيستند با مسير انتقال آب مخالف هستند
به گزارش جهانبین نیوز، طرح انتقال آب از سد باباحيدر (غدير) به شهرستان فارسان که با حضور استاندار چهارمحال و بختياري در 12 بهمن‌ماه سال گذشته کلنگ زني شد.

اين طرح انتقال آب شرب بهداشتي شهرهاي فارسان، جونقان، باباحيدر و روستاهاي پردنجان، چليچه، گوشه، ده‌چشمه، چوبين، گوجان، عيسي آباد و فيل آباد با اجراي اين طرح تأمين خواهد شد.

طول خط لوله اصلي انتقال آب اين طرح حدود ۳۴ کيلومتر و طول خطوط فرعي ۹ کيلومتر است.

اعتبار موردنياز که به اين طرح داده شد ۶۵۰ ميليارد بود که سه مخزن به ظرفيت 2000 مترمکعب خواهد داشت.

230 شهر و روستاي چهارمحال و بختياري با تانکر آب‌رساني مي‌شود

شايد باور اينکه حدود 230 شهر و روستاي چهارمحال و بختياري با تانکر آب‌رساني مي‌شود براي اغلب ما که از ديرباز شنيده‌ايم اين استان با يک درصد از خاک کشور 10 درصد منابع آبي را دارد سخت باشد.
 
اما واقعيت اين است که به گفته کارشناسان و مردم محلي در بيشتر روزهاي سال نيمي از روستاها و شهرهاي اين استان با قطعي آب مواجه هستند.
 
يکي از اهالي شهر باباحيدر که با طرح انتقال آب از سد باباحيدر (غدير) به شهرستان فارسان معترض است گفت: مسئولان نظام مقدس جمهوري اسلامي براي خدمت به محرومين پيشگام بوده‌اند. همه نهادها و ارگان‌هاي انقلابي حامي دستاوردهاي نظام و محرومين هستند.
 
وي با ابراز تأسف از بي‌توجهي‌هاي صورت گرفته به اجراي اين پروژه خاطرنشان کرد: متأسفانه همگان در اثر بي‌اطلاعي از تبعات ناشي از اجراي اين طرح سکوت کرديم.
 
شهروند باباحیدری بر لزوم احترام همه به قانون‌مداري تصريح کرد: همه بايد در چارچوب قانون مطالبات و خواسته‌هايمان را بيان کنيم زيرا با قانون‌شکني و توهين کاري از پيش نمي‌رود.
 
وي افزود: بهترين راه اين است نمايندگاني از همه اقشار و از شهرستان‌هاي انتخاب بشوند و مطالبات و خواسته‌هاي مردمي را پيگيري کنند.
 
آقاي مرتضوي مي‌گويد: خط انتقال آب به روستاها و شهرهاي شهرستان فارسان در حال انجام هست مردم باباحيدر و اهالي خيابان 16 متري اين شهرخواستار توقف انتقال مسير آب از اين خيابان هستند و مخالف انتقال آب نيستند.

مردم مسير رودخانه و يا جاده لب جوي را جايگزين مسير خيابان 16 متري مي‌دانند چون خيابان 16 متري گنجايش چندين لوله را ندارد و تجمعات مردمي اعتراض به مسير آب داشتند و همه اذعان داشتند ما همه دوستار نظام و انقلاب هستيم و بعضي ها برداشت بد نکنند.

باباحيدر يکي از شهرهاي استان چهارمحال و بختياري ايران است. اين شهر در 45 کيلومتري شهرکرد قرار دارد. بر اساس آمار سال 1385 جمعيت باباحيدر برابر با 10,922 نفر بوده است.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۳۴:۳۰

1 Feb 2020