۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۲
کد مطلب : ۲۱۳۱۲
رئيس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعي شهرستان کوهرنگ:

7 تعاوني در سال 93 در کوهرنگ در گرايش هاي مختلف ثبت نهايي شده اند

رئيس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعي شهرستان کوهرنگ گفت: از ابتداي سال 1393 تاکنون تعداد 7 تعاوني در اين شهرستان در گرايش هاي مختلف ثبت نهايي شده اند.
7 تعاوني در سال 93 در کوهرنگ در گرايش هاي مختلف ثبت نهايي شده اند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر رئيس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعي شهرستان کوهرنگ گفت: بر طبق سند توسعه شهرستان تا پايان برنامه پنج ساله پنجم و چشم انداز 1404 سهم بخش تعاوني در اقتصاد کشور حدود 28 درصد بايستي تحقق پيدا کند.

فرج الله چراغپور افزود: به همين منظور اداره تعاون کار و رفاه اجتماعي شهرستان کوهرنگ آمادگي خود را جهت حمايت از تاسيس تعاونيهاي بخش هاي مختلف اقتصادي(صنعت،کشاورزي،خدمات) اعلام مي دارد.

چراغپور بيان کرد: دو هدف را در نظر داريم، اول اينکه شرايط اشتغال فراهم گردد و دوم توليد تحريک و باعث بهبود وضعيت اقتصادي مردم زحمتکش اين شهرستان گردد.

وي تاکيد کرد: در همين راستا، از ابتداي سال 1393 تاکنون تعداد 7 تعاوني در اين شهرستان در گرايش هاي مختلف ثبت نهايي گرديده و به کار مشغول گرديده اند که از اين تعداد، 3 تعاوني به حوزه خدمات و در قالب فروشگاه بزرگ به منظور ارائه محصولات مصرفي به مردم به ويژه ارائه بسته حمايت غذايي به گروه هاي هدف به خصوص در قسمتهاي دور از مرکز شهرستان همچون بخش بازفت اختصاص يافت.

رئيس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعي شهرستان کوهرنگ در ادامه گفت: يک تعاوني به حوزه خدمات کشاورزي روستايي در روستاي نياکان در بخش مرکزي شهرستان، يک تعاوني به حوزه پرورش ماهي قزل آلا در بخش صمصامي، يک تعاوني به تاسيس کارخانه استخراج و بسته بندي آب معدني با نام شادنوش کوهرنگ در شهرک صنعتي ديمه کوهرنگ و يک تعاوني نيز به تعاوني هاي توليدي و توزيعي اختصاص يافته است.

چراغپور تصريح کرد: تعاوني اخير با اخذ سه مجوز از سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري ، جهاد کشاورزي و صنعت، معدن و تجارت در حيطه وسيعي از فعاليتهاي گردشگري، کشاورزي و توليد قالي دستباف در روستاي شيخ عليخان بخش مرکزي شهرستان شروع به کار نموده است.

وي در پايان گفت: تعداد 6 تعاوني ديگر تاييد نام گرديده و در مراحل مختلف تشکيل مي باشند.
 
انتهاي خبر/۱۰۲۴ج/۶۱۰ک
 
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۱۱:۰۴

2 Jan 2020