۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰
کد مطلب : ۲۸۳۴۲
مسئول مرکز فراگیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری:

جشن "از شکوفه‌های نوبرت بگو" در شهرکرد برگزار شد

مسئول مرکز فراگیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری گفت: مرکز فراگیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اجرای برنامه‌های شاد و متنوع در آستانه میلاد امام علی (ع) شکوفه لبخند را بر لبان اعضای با نیازهای خاص این مرکز نشاند.
جشن "از شکوفه‌های نوبرت بگو" در شهرکرد برگزار شد
به گزارش جهانبین نیوز؛ اعظم آل‌معصوم مسئول مرکز شماره سه شهرکرد، از برپایی جشن "از شکوفه‌های نوبرت بگو" جهت اعضای با نیازهای خاص مرکز فراگیر کانون واقع در مرکز فرهنگی هنری شماره سه شهرکرد با حضور مسئولان استانی خبر داد و اظهار کرد: آشنایی هرچه بیشتر مسئولان و شهروندان چهارمحال و بختیاری با مرکز فراگیر و فعالیت‌های این مرکز ازجمله مهم‌ترین اهداف در برگزاری این جشن بود.

وی با بیان اینکه حدود ۲۰ نفر از اعضای با نیازهای خاص و ۸۰ نفر از اعضای عادی در این جشن حضور داشتند و با هم به اجرای برنامه پرداختند ادامه داد: قرائت قران کریم، حافظ‌خوانی، سرودخوانی اعضای خاص، اجرای موسیقی زنده اعضای خاص، ساخت گل کاغذی در این جشن به مناسبت روز پدر و ارائه گزارش از عملکرد سه ماهه مرکز فراگیراز جمله برنامه‌های اجرا شده در این جشن هستند.

مرکز فراگیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جهت اعضای با نیازهای ویژه با هدف پرورش اعضای خاص در کنار اعضای عادی و توزیع عادلانه فعالیت‌های فرهنگی هنری در کانون از آذر ماه ۹۴ در مرکز شماره سه شهرکرد افتتاح شد و شروع به کار کرده است.


سیزدهمین جشنواره بین‌المللی دانش‌آموزان و فرهنگیان فیلم‌ساز در گهرو برگزار شد

به گزارش جهانبین نیوز؛ شهین طاهری مسئول مرکز فرهنگی هنری گهرو از نمایش ۵۵ فیلم باحضور اسماعیل‌زاده از وزارتخانه آموزش و پرورش، حیدری از اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، نیک‌بین کارشناس پژوهش اداره کل آموزش و پرورش استان و تعداد ۷۰۰ دانش‌آموز در سالن اجتماعات این مرکز طی روزهای ۲۸ فروردین الی ۱ اردیبهشت‌ماه ۹۵ خبر داد.

طاهری با شاره به حضور مسولان استانی و کشوری در این جشنواره خاطرنشان کرد: این مسئولان جهت همکاری و نزدیکی بیشتر کانون و آموزش پرورش در جشنواره حضور یافتند.

وی تاکید کرد: کانون بهترین جایگاه برای رشد خلاقیت و پرورش استعدادهای دانش‌آموزان و اعضاء دانست و یادآور شد: نقد فیلم از برنامه‌های جنبی این جشنواره محسوب می‌شود که در آن شرکت‌کنندگان با تکنیک، موضوع و ساختار فیلم و فیلم نامه آشنا شدند.

مسئول مرکز فرهنگی هنری گهرو ادامه داد: فیلم‌ها در بخش‌های داستانی کوتاه و بلند، مستند، علمی-آموزشی، پویانمایی نمایش داده شدند.


انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۴۳:۵۵

1 Feb 2020