۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳
کد مطلب : ۳۱۳۰۲
يادداشت؛

دولت تدبير و اميد دچار بي تدبيري و سردرگمي شده

به نظر مي رسد دولت تدبير و اميد دچار بي تدبيري و سردرگمي شده و با هدف پوشش دادن ضعف هاي خود در حوزه اقتصادي، سياسي، آسيب هاي اجتماعي، صنعت و اشتغال و ... که اين روزها از مهمترين چالش هاي و مشکلات مردم و عوامل نارضايتي آنهاست به جاي اميدوار کردن مردم با انجام اقدامات معقولانه و مدبرانه در حوزه هاي اقتصادي و سياست خارجه دست به کارهايي زده که بيشتر جنبه سياسي دارد و ذهن مردم را نسبت به مسائل و دغدغه هاي اصلي منحرف مي کند.
دولت تدبير و اميد دچار بي تدبيري و سردرگمي شده
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد؛ منوچهر ذوالفقاري مسئول بسيج دانشجويي استان در يادداشتي نوشت:

به نظر مي رسد دولت تدبير و اميد دچار بي تدبيري و سردرگمي شده و با هدف پوشش دادن ضعف هاي خود در حوزه اقتصادي، سياسي، آسيب هاي اجتماعي، صنعت و اشتغال و... که اين روزها از مهمترين چالش ها و مشکلات مردم و عوامل نارضايتي آنهاست به جاي اميدوار کردن مردم با انجام اقدامات معقولانه و مدبرانه در حوزه هاي اقتصادي و سياست خارجه دست به کارهايي زده که بيشتر جنبه سياسي دارد و ذهن مردم را نسبت به مسائل و دغدغه هاي اصلي منحرف مي کند.

وزارت آموزش و پرورش يکي از بنيادي ترين، زيربنايي ترين و گسترده ترين وزارتخانه دولت است؛ لذا وضعيت پيش آمده براي اين وزارتخانه آن هم در اين برهه زماني که سال تحصيلي جديد آغاز شده و خانواده ها، دانش آموزان و فرهنگيان انتظار مرتفع شدن مشکلات را دارند، وضعيت مطلوبي نيست.

اين وضعيت به جاي ايجاد شوق و انگيزه در سال جديد چيزي جز القاي نگراني، اضطراب، يأس و ناميدي را در بر ندارد. فرار رو به جلوي دولت در موضوع وزارتخانه آموزش و پرورش با هدف منحرف کردن اذهان عمومي از مسئله فساد اقتصادي ايجاد شده در صندوق ذخيره فرهنگيان و ممانعت از آشکار شدن ابعاد مختلف پشت پرده اين اختلاس بزرگ است.

اين اقدام دولت نشان از همسويي با مخلفان و جلوگيري از آشکار شدن رسوايي اين فساد بزرگ است؛ لذا لازم است نمايندگان مجلس، قوه قضائيه، رئيس جمهور و دستگاه هاي دخيل در اين امر با جديت تمام نسبت به پيگيري و رصد تخلفات صورت گرفته در صندوق مذکور اقدام و نسبت به شفاف سازي و برخورد قاطع با عوامل اين فساد بزرگ براي مردم و خصوصاً فرهنگيان زحمت کش تلاش نمايد.

انتهاي پيام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۴۵:۳۳

17 Jan 2020